Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. 
het lampje “glas” brandt niet, “Power” en “ethernet” branden wel: constant groen.

 

gisteren zijn ze in de straat bezig geweest van KPN.

@Erwin_ , het probleem met de glasvezel is nog steeds niet opgelost. Zou jij de databundel op de 4g-dongle willen (laten) ophogen? Het nummer staat in mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen. Vast bedankt.


@Erwin_ , het probleem met de glasvezel is nog steeds niet opgelost. Zou jij de databundel op de 4g-dongle willen (laten) ophogen? Het nummer staat in mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen. Vast bedankt.

:-(

Verzoek is ingediend, @John4-10 . Zou er morgen op moeten staan. 


@Erwin_ , het probleem is na ruim 30 dagen verholpen (van zondag 13 november t/m maandag 12 december). Nu probeer ik compensatie aan te vragen maar ik kan niet verder terug dan 16 november om de startdatum van de storing in te vullen. (https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm) heb jij een idee hoe ik dit kan regelen.

Nogmaals bedankt voor je ondersteuning.


@Erwin_  het probleem was trouwens pas woensdag 14 december opgelost ipv maandag 12 december.


Zal ik die maand gewoon vergoeden, @John4-10 ? 


@Erwin_  als jij die 32 dagen kan vergoeden, zou dat fijn zijn. Het antwoord is dus ja. Wederom bedankt!


Ik heb je een privébericht gestuurd met een voorstel. Laat je weten of je dit ziet zitten?


@John4-10 De afspraak die we privé gemaakt hebben heb ik ingevoerd.  Het bedrag zal op de volgende (of daaropvolgende) factuur verrekend worden. 


@Erwin_  dankjewel en fijne feestdagen!


Merci! Jij ook een fijn en gezond 2023 gewenst! 🎄🎅