Skip to main content

Vandaag opeens geen internet meer, glasvezel lampje brandt niet. Monteur gekomen, nieuw kastje. Half uur tot uurtje internet. Vervolgens brandt glasvezel lampie weer niet. 
volgende monteur maandag pas in te plannen. 
Geen router meer te verzenden want na 17 uur. 

kan KPN serieus niet met een betere oplossing komen? 
al de 3 jaar dat ik hier woon, ben ik niet echt te spreken over KPN en dit vind ik toch wel de kers op de taart. 

Gaat het glaslampje wel branden als je het modem ervan los kloppelt? Zo nee, dan heeft een modemwissel geen nut.

 

Welke glasvezelaansluiting heb je? Foto?

Wellicht een schuif nt die niet iets terug is geschoven.

 

En anders zou het in het binnenwerk kunnen zitten, waar je niet aan mag zitten. Of aan de andere kant in de wijkkast. Patchkabel die niet deugt. Gbic die niet deugt.

Da's allemaal voor een monteur om uit te zoeken. Vrijdagmiddag melden, dan moet je mazzel hebben dat ze morgen al tijd hebben.

Is er geen noodpakket gestuurd? Of data op je mobiels gezet?


Bedankt voor je reactie. 
 

snap dat het een beetje geluk hebben is als iemand vrijdagmiddag belt. Maar ik heb vanochtend ook al gebeld. Ik ben niet een monteur die de monteur moet of kan na controleren. Glasvezel lampje brandt nu heel lichtjes tov net maar nog niet zodanig dat het werkt. Noodpakket krijg ik niet want ja het is na 17 uur. schijnbaar kan KPN dan niet meer leveren. 
sorry voor de sarcasme maar anno 2021 vind ik “na 17 uur” geen excuus zeker als je een bedrijf bent die wilt leveren en tonnen in marketing stopt. 
 

helaas zal dat toch wachten geblazen zijn tot maandag geloof ik. 


Hoi @Sedat63 . Welkom op het forum.

Heb je misschien een mobiel nummer van KPN? Zo ja, dan kan ik daar een gratis, grote weekbundel op zetten.


Beste, 

 

bedankt voor je reactie. Ik heb al een pakket gekregen dus ik wil best eerst dat gebruiken maar dan loop ik tegen het volgende aan, en dat is dat niet mijn hele huishouden KPN gebruikt. En hotspot is geen optie ivm werk. Dus tot zover de oplossingen van KPN. 

 

Groet, 


 @DennisA78 


Dank je. Lijkt goed te zitten. Probleem moet elders zitten. Zeker omdat die NT al vervangen is. Rode kabel eruit helpt niks neem ik aan?

Ben bang dat je de monteur moet afwachten.

 


Nee dat helpt niet inderdaad. 
en hoogstwaarschijnlijk ligt het toch echt aan “onze” internet want de rest van de appartement bewoners hebben er geen last van naar ik verneem. 
 

nou ben benieuwd naar maandag. @DennisA78 

bedankt voor het meedenken.