Skip to main content

Na plaatsing van het zwarte kastje over het witte kastje geeft het zwarte kastje een rood alarm signaal. Ik heb meerdere keren het zwarte kastje over het witte kastje geschoven tot hij vastklikt maar het resultaat blijft hetzelfde.

Ik ben nooit tijdens kantooruren thuis en als ik buiten kantooruren bel met 0800-0402 krijg ik geen direct contact met een medewerker maar kom ik in een soort keuzemenu-loop terecht.

Gelukkig doet m’n oude telefoonlijn het nog prima dus nog wel internet.

Kan KPN mij anders even direct terugbellen?

Hi @Sanderhaarlem! Welkom op het forum.

Vervelend dat het niet goed lukt je modem aan te sluiten. Wil je aangeven dat je bevestiging hebt gehad dat je kan aansluiten?

Als dat zo is wil ik graag voor je kijken wat er aan de hand is. Vul daarvoor je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan geef ik hier zo snel mogelijk aan wat ik kan vinden. 


Op woensdag 14 december heb ik een sms gehad van KPN dat de internetverbinding via de glasvezel actief is en gebruikt kan worden. Mijn profiel is ingevuld.

 


Domme vraag misschien maar is jouw glasvezelmodem wel geactiveerd?? Ik had het zelfde probleem, zelf plaatsen lukte wel maar de verbinding kwam niet op. Nadat een monteur terplaatse het modem geactiveerd had kwam de verbinding tot stand en werkte alles (en nog steeds 😉) naar behoren.


KPN geeft aan van wel. Kan van alles zijn. Misschien is de aansluiting in het witte glasvezeldoosje niet goed, of ergens in een verdeelkast is iets niet goed aangesloten.

 

 


KPN geeft aan van wel. Kan van alles zijn. Misschien is de aansluiting in het witte glasvezeldoosje niet goed, of ergens in een verdeelkast is iets niet goed aangesloten.

 

T'ja, dan moet KPN, Provider of Netwerk aan de slag.


@Sanderhaarlem als je alles hebt aangesloten zoals op de installatiekaart staat en het niet werkt, is een monteur de volgende optie. 

Ik heb een monteur voor je ingepland op aanstaande dinsdag in de middag. Je krijgt bevestiging hiervan per sms. 

Mocht dit tijdstip niet uitkomen, bel dan 0800-042. Dan kan een collega van de klantenservice de monteur met je herplannen. 🙂


Dankjewel. Ik kan dinsdagmiddag vanaf 15:20 thuis zijn, eerder lukt niet.


Hi Bram, Om de afspraak te verzetten word ik verwezen naar een online omgeving. Maar ik kan geen enkele dag selecteren. Ook niet als ik 2 of 3 weken verder kijk. Ook kan ik de dag niet handmatig invoeren. Ik heb het met verschillende browsers geprobeerd. Ook cache geleegd maar het werkt niet. Graag een oplossing want als moet voorrijkosten betalen als ik niet kom opdagen. 

 


Bellen met 0800-0402 levert niets op. KPN geeft aan dat het te druk is. Vervolgens beland ik weer in in een menu-keuze-loop. Ik heb de monteur afspraak geannuleerd. Ik zie af van het gebruik van glasvezel en blijf op de oude lijn.Â