Skip to main content

Glasvezel is hier aangelegd, maar nog steeds zijn de tegels in de stoep voor mijn huis niet vervangen. Maanden geleden heb ik hierover al een klacht ingediend, maar ik heb verder niemand meer gezien of gehoord. 

Dat is niet goed. Ik zou niet weten waar je met glasvezel kwesties moet aankloppen.  Ik had zelf al eens iets soortgelijks en heb toen kpn netwerk gebeld, maar die hadden mij toen weer verwezen naar Volker Wessels telecom en die stuurden mij weer naar kpn. Dat was dus van het kastje naar de muur. 


Hallo @Glasvezel klacht 

KPN Netwerk (https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/) is de partij die glasvezel aanlegt, samen met aannemers zoals Volker Wessels. Vervelend als je zoals @kevster van het kastje naar de muur gestuurd wordt, maar de provider KPN  -waar dit forum van is-  kan hier niets in betekenen. Dit bedrijfsonderdeel is volledig gescheiden van KPN Netwerk.

Je kan een klacht/melding bij de gemeente doen, dan moeten zij de verantwoordelijke partij hierop aanspreken.


En je zegt de stoep, is dit de stoep van de gemeenschappelijke openbare ruimte, dan is de aanlegger helemaal niet je aanspreekpunt maar de gemeente, die is degene die het bedrijf er op aan moet spreken.

En men kan hier allemaal goede bedoelingen opperen dat het niet via de gemeente hoeft, KPNnetwerk doet er toch niks mee als de gemeente hun er niet op aanspreekt, komt op de stapel we doen er niks mee, of bij Netwerk of bij de aannemer van het project.


En men kan hier allemaal goede bedoelingen opperen dat het niet via de gemeente hoeft…..

Allemaal ?? Ik zie hier nog niemand die dat oppert 🤔