Skip to main content

Glasvezel wordt aangelegd op jouw adres.
We verwachten dat het in april - mei 2023 wordt aangelegd.

 

Dit is ons al beloofd in 2022, dat dat in april 2022 zou worden aangelegd, nu is het april /mei 2023. We moeten toch langzamerhand KPN gaan beschouwen als een onbetrouwbare partner, ze liegen en bedriegen en we laten het gewoon gebeuren. Wat is dit voor een bedrijf dat hier zomaar mee weg komt.

Ik ben gebleven omdat het eerst april was toen juni/juli toen augustus/september toen december januari en nu als laatste hoogtepunt april/mei, dit is gewoon bedrog en mensen aan het lijntje houden….. wat vinden jullie ?

 

liegen, bedriegen zijn nogal uitspraken. De echte oorzaak ken ik niet, maar iets met personeelstekorten, veranderende prioriteiten, enz zal wel een echte oorzaak zijn. Waarom zou kpn liegen en bedriegen?


Glasvezel wordt door (onder)aannemers van KPN Netwerk aangelegd en, net als bij ons in de buurt, werken die jongens keihard, straat open, vezel erin, straat dicht… voor het aansluiten is een ander tijdschema gepland… dus, nog even geduld… dus liegen en bedriegen zou ik het niet noemen!


Misschien is je gevoel 'aan het lijntje gehouden worden' niet onterecht, liegen en bedriegen lijkt mij een te boute typering. Planningen zijn er om aangepast te worden, anders hoef je ze niet te maken. Probeer eens te achterhalen waarom de datums telkens opschuiven. Kan aan de gemeente liggen, men moet immers vergunningen hebben. KPN Netwerk is misschien te optimistisch als het gaat om de beschikbaarheid van onderaannemers, deze doen nl. bijna al het werk. Zelfs het beschikbaar hebben van de juiste materialen en voorzieningen zou een probleem kunnen zijn. Probeer dit voor de juiste beeldvorming eens te achterhalen.

Hier werd in begin 2019 door KPN voor het eerst gerept over glasvezel, in mei 2021 was het, na ook diverse nieuwe datums, uiteindelijk gerealiseerd. Dus nog een beetje geduld want zodra de Sint vertrokken is en de kerstspullen weer opgeruimd zijn, is het bijna mei 2023. 


Mag ik wat vragen,werken jullie bij KPN, als jullie baas zegt dat jullie een salarisverhoging krijgen in 2022 mei en het wordt een jaar later ben je dan ook zo mak, maar een bedrijf die zijn klanten aan het lijntje houdt vinden jullie maar heel gewoon, het zal wel ergens anders aan liggen dan aan KPN, maar vraag je dan af wie is eindverantwoordelijk en wie bepaalt de datum, wie heeft het belang.


als je appels en peren wilt vergelijken is dat natuurlijk je goed recht. maar het heeft geen relatie met je probleem. 

en nee, ik werk niet bij kpn maar ben gewoon klant met realiteitzin 


Hallo @hgjm , je hebt nu toch internet via xDSL (koper), wat is dan het probleem?

Bij mij was her vorig jaar ook en aantal keren naar voren geschoven, jammer, maar het zij zo, ik had gelukkig ook gewoon een goede koperverbinding.

Je vergelijking met toegezegde loonsverhoging raakt kant noch wal.

 

 


En opzich kunt u gewoon een jaartje naar bijvoorbeeld Ziggo. Ook als u bij Ziggo zit krijgt u de glasvezelaansluiting in huis. Als het jaarcontract bij Ziggo afgelopen is kunt u dan weer naar KPN op glasvezel. 

Als u daar over denkt: gewoon doen. Want het kan heel goed dat het nog een paar keer uitgesteld word.


De realiteit is deze, KPN houdt zich niet aan afspraken, er is mij,door KPN , toegezegd dat het in 2022 zou gebeuren daarom ben ik gebleven, dus hoezo appels en peren, afspraak is afspraak en prima dat jij er anders overdenkt prima ook dat je niet bij KPN werkt is zeker een plus.


De aanleg van glasvezel is altijd een planning. En nooit een afspraak. Een medewerker die u iets belooft heeft doet dat altijd op basis van de informatie die op dat montent beschikbaar is. Een planning dus.

En een planning kan altijd veranderen. KPN kan ook niet in de toekomst kijken. Wat er nu gebeurt in de wereld en de gevolgen daarvan wist KPN een jaar geleden ook niet.


Mag ik wat vragen,werken jullie bij KPN......

Nee @hgjm , KPN heeft mij altijd geld gekost, heb nooit een cent van ze ontvangen. En planningen zijn geen toezeggingen waar je rechten aan kunt ontlenen, het zijn verwachtingen. Zo is de aanleg van glasvezel hier altijd gecommuniceerd.


Hallo @hgjm , je hebt nu toch internet via xDSL (koper), wat is dan het probleem?

Bij mij was her vorig jaar ook en aantal keren naar voren geschoven, jammer, maar het zij zo, ik had gelukk8g ook gewoon een goede koperverbinding.

Je vergelijking met toegezegde loonsverhoging raakt kant noch wal.

 

 

Ik heb en dat is een goede dag, 10 mb WiFi, dus mijn belang is groter, je kunt niet zeggen het is een verwachting als het ruim een jaar langer duurt.


Mag ik wat vragen,werken jullie bij KPN......

Nee @hgjm , KPN heeft mij altijd geld gekost, heb nooit een cent van ze ontvangen. En planningen zijn geen toezeggingen waar je rechten aan kunt ontlenen, het zijn verwachtingen. Zo is hier altijd gecommuniceerd.

Een jaar een verwachting doe ff normaal 


De aanleg van glasvezel is altijd een planning. En nooit een afspraak. Een medewerker die u iets belooft heeft doet dat altijd op basis van de informatie die op dat montent beschikbaar is. Een planning dus.

En een planning kan altijd veranderen. KPN kan ook niet in de toekomst kijken. Wat er nu gebeurt in de wereld en de gevolgen daarvan wist KPN een jaar geleden ook niet.

Een planning met een jaar vertraging, kom op zeg…..


Misschien is je gevoel 'aan het lijntje gehouden worden' niet onterecht, liegen en bedriegen lijkt mij een te boute typering. Planningen zijn er om aangepast te worden, anders hoef je ze niet te maken. Probeer eens te achterhalen waarom de datums telkens opschuiven. Kan aan de gemeente liggen, men moet immers vergunningen hebben. KPN Netwerk is misschien te optimistisch als het gaat om de beschikbaarheid van onderaannemers, deze doen nl. bijna al het werk. Zelfs het beschikbaar hebben van de juiste materialen en voorzieningen zou een probleem kunnen zijn. Probeer dit voor de juiste beeldvorming eens te achterhalen.

Hier werd in begin 2019 door KPN voor het eerst gerept over glasvezel, in mei 2021 was het, na ook diverse nieuwe datums, uiteindelijk gerealiseerd. Dus nog een beetje geduld want zodra de Sint vertrokken is en de kerstspullen weer opgeruimd zijn, is het bijna mei 2023. 

Optimistisch een jaar vertraging, dat vind jij normaal , kom op zeg…


Hallo @hgjm , je hebt nu toch internet via xDSL (koper), wat is dan het probleem?

Bij mij was her vorig jaar ook en aantal keren naar voren geschoven, jammer, maar het zij zo, ik had gelukk8g ook gewoon een goede koperverbinding.

Je vergelijking met toegezegde loonsverhoging raakt kant noch wal.

 

 

Ik heb en dat is een goede dag, 10 mb WiFi, dus mijn belang is groter, je kunt niet zeggen het is een verwachting als het ruim een jaar langer duurt.

Snelheid meet je alleen bekabeld,  dan krijg je pas een goede waarde.

Ook ik ben geen kpn medewerker, maar een mede forumledlid, net als jij.

 


Hallo @hgjm , je hebt nu toch internet via xDSL (koper), wat is dan het probleem?

Bij mij was her vorig jaar ook en aantal keren naar voren geschoven, jammer, maar het zij zo, ik had gelukk8g ook gewoon een goede koperverbinding.

Je vergelijking met toegezegde loonsverhoging raakt kant noch wal.

 

 

Ik heb en dat is een goede dag, 10 mb WiFi, dus mijn belang is groter, je kunt niet zeggen het is een verwachting als het ruim een jaar langer duurt.

Snelheid meet je alleen bekabeld,  dan krijg je pas een goede waarde.

Ook ik ben geen kpn medewerker, maar een mede forumledlid, net als jij.

 

Dus zijn we allemaal KPN klanten en forumgebruikers, geen medewerkers 🙂


Hallo @hgjm , je hebt nu toch internet via xDSL (koper), wat is dan het probleem?

Bij mij was her vorig jaar ook en aantal keren naar voren geschoven, jammer, maar het zij zo, ik had gelukk8g ook gewoon een goede koperverbinding.

Je vergelijking met toegezegde loonsverhoging raakt kant noch wal.

 

 

Ik heb en dat is een goede dag, 10 mb WiFi, dus mijn belang is groter, je kunt niet zeggen het is een verwachting als het ruim een jaar langer duurt.

Snelheid meet je alleen bekabeld,  dan krijg je pas een goede waarde.

Ook ik ben geen kpn medewerker, maar een mede forumledlid, net als jij.

 

Dus zijn we allemaal KPN klanten en forumgebruikers, geen medewerkers 🙂

Dit bekabeld gemeten


Waarom zit u dan niet allang bij Ziggo? 


Waarom zit u dan niet allang bij Ziggo? 

Omdat ik elke keer een verkeerde worst word voor gehouden, ik zeg ook niet dat ik intelligent ben, maar over ziggo hoor ook alleen maar slechte berichten.


Hallo @hgjm als ik in je profiel lees dat je al sinds 1973 klant bent, dan ben je dus ook op een leeftijd, net als ik, dat je je niet meer (onnodig) druk maakt om dingen waar je toch niets aan kunt veranderen.


Hallo @hgjm als ik in je profiel lees dat je al sinds 1973 klant bent, dan ben je dus ook op een leeftijd, net als ik, dat je je niet meer (onnodig) druk maakt om dingen waar je toch niets aan kunt veranderen.

Ik ben van 53 maar ik maak me zeker druk als ik belazerd wordt. Ben wel oud maar niet afgestompt, ik ben nog van de generatie een woord is een woord afspraak is afspraak, ik begrijp dat jij nu al achter de geraniums zit, 


Nee @hgjm , die heb ik niet in huis,  ik ben al ruim 20 jaar actief op fora van providers, van Zonnet vroeger naar KPN nu.

Ik maak me ook druk wanneer nodig en verder geniet ik van mijn leven 

 

 


Nee @hgjm , die heb ik niet in huis,  ik ben al ruim 20 jaar actief op fora van providers, van Zonnet vroeger naar KPN nu.

Ik maak me ook druk wanneer nodig en verder geniet ik van mijn leven 

 

 

i rest my case


Nee @hgjm , die heb ik niet in huis,  ik ben al ruim 20 jaar actief op fora van providers, van Zonnet vroeger naar KPN nu.

Ik maak me ook druk wanneer nodig en verder geniet ik van mijn leven 

i rest my case

@hgjm , met max. 10 Mb/s zit je waarschijnlijk op de xDSL lijn en ver van de centrale. Heb je overwogen om KPN te vragen of pairbonding of aansluiting op een actieve straatkast mogelijk is?  Hierdoor kan je snelheid minimaal verdubbelen. Vragen staat vrij! Heb ik ook gedaan in de pre glasvezel tijd en mijn verzoek werd toen gehonoreerd.    


Nee @hgjm , die heb ik niet in huis,  ik ben al ruim 20 jaar actief op fora van providers, van Zonnet vroeger naar KPN nu.

Ik maak me ook druk wanneer nodig en verder geniet ik van mijn leven 

i rest my case

@hgjm , met max. 10 Mb/s zit je waarschijnlijk op de xDSL lijn en ver van de centrale. Heb je overwogen om KPN te vragen of pairbonding of aansluiting op een actieve straatkast mogelijk is?  Hierdoor kan je snelheid minimaal verdubbelen. Vragen staat vrij! Heb ik ook gedaan in de pre glasvezel tijd en mijn verzoek werd toen gehonoreerd.    

Beste Berrie, heb 15 monteurs langs gehad en niets en niemand kan dit verhogen, daarom aan het lijntje gehouden want binnenkort komt glasvezel dat zeiden ze in maart 2022 en ik maar geloven nu wordt het april 2023, snap je nu waarom ik zo pissig ben.