Skip to main content

Glasvezel wordt aangelegd op jouw adres.
We verwachten dat het in april - mei 2023 wordt aangelegd.

 

Dit is ons al beloofd in 2022, dat dat in april 2022 zou worden aangelegd, nu is het april /mei 2023. We moeten toch langzamerhand KPN gaan beschouwen als een onbetrouwbare partner, ze liegen en bedriegen en we laten het gewoon gebeuren. Wat is dit voor een bedrijf dat hier zomaar mee weg komt.

Ik ben gebleven omdat het eerst april was toen juni/juli toen augustus/september toen december januari en nu als laatste hoogtepunt april/mei, dit is gewoon bedrog en mensen aan het lijntje houden….. wat vinden jullie ?

 

@JanD , tot slot, als 15 monteurs je niet hebben kunnen helpen omdat je verbinding technisch gewoon niet beter kan, dan heeft KPN de provider (waar dit forum deel van uitmaakt) haar best gedaan. Glasvezel wordt, zoals bekend aangelegd door KPN Netwerk en dat is echt een heel andere club. Ik begrijp je ongeduld, zeker in jouw situatie best, maar voor klachten m.b.t. de planning van glasvezel moet je echt bij KPN Netwerk zijn. Succes!  


@JanD , tot slot, als 15 monteurs je niet hebben kunnen helpen omdat je verbinding technisch gewoon niet beter kan, dan heeft KPN de provider (waar dit forum deel van uitmaakt) haar best gedaan. Glasvezel wordt, zoals bekend aangelegd door KPN Netwerk en dat is echt een heel andere club. Ik begrijp je ongeduld, zeker in jouw situatie best, maar voor klachten m.b.t. de planning van glasvezel moet je echt bij KPN Netwerk zijn. Succes!  

Ik hoop echt tot slot, 


@JanD , tot slot, als 15 monteurs je niet hebben kunnen helpen omdat je verbinding technisch gewoon niet beter kan, dan heeft KPN de provider (waar dit forum deel van uitmaakt) haar best gedaan. Glasvezel wordt, zoals bekend aangelegd door KPN Netwerk en dat is echt een heel andere club. Ik begrijp je ongeduld, zeker in jouw situatie best, maar voor klachten m.b.t. de planning van glasvezel moet je echt bij KPN Netwerk zijn. Succes!  

Jullie zijn wel erg pro KPN, eng gewoon, svp niet meer reageren.


@JanD , tot slot, als 15 monteurs je niet hebben kunnen helpen omdat je verbinding technisch gewoon niet beter kan, dan heeft KPN de provider (waar dit forum deel van uitmaakt) haar best gedaan. Glasvezel wordt, zoals bekend aangelegd door KPN Netwerk en dat is echt een heel andere club. Ik begrijp je ongeduld, zeker in jouw situatie best, maar voor klachten m.b.t. de planning van glasvezel moet je echt bij KPN Netwerk zijn. Succes!  

Hallo @Berrie_Kaas het gaat om @hgjm niet om mij.

Even goed lezen s.v.p.

 


@JanD , tot slot, als 15 monteurs je niet hebben kunnen helpen omdat je verbinding technisch gewoon niet beter kan, dan heeft KPN de provider (waar dit forum deel van uitmaakt) haar best gedaan. Glasvezel wordt, zoals bekend aangelegd door KPN Netwerk en dat is echt een heel andere club. Ik begrijp je ongeduld, zeker in jouw situatie best, maar voor klachten m.b.t. de planning van glasvezel moet je echt bij KPN Netwerk zijn. Succes!  

Hallo @Berrie_Kaas het gaat om @hgjm niet om mij.

Even goed lezen s.v.p.

 

@JanD , je hebt gelijk, sorry en excuses! 


@hgjm Welkom op het forum. 

Een forum waarop klanten elkaar proberen te helpen, en wanneer dit niet lukt een moderator inspringt. In dit geval hebben een aantal klanten je al goed op weg geholpen. Al is het antwoord niet het antwoord dat je had gehoopt.

Iedereen heeft het recht op het forum te reageren, of ze nou "pro KPN" of "niet pro KPN" zijn. Zolang ze zich aan de huisregels houden zijn ze welkom en mogen ze op topics reageren. 

 

Dan terugkomend op je probleem. Ik zie dat @Berrie_Kaas ondanks dat hij niet aan de juiste persoon gericht was, wel de juiste informatie heeft gegeven. 

Voor de aanleg van glasvezel is KPN Netwerk verantwoordelijk, en ondanks dat zij ook KPN in hun naam hebben is dit toch een losstaand bedrijf. Zij zijn de netwerkleverancier.

Vergelijkbaar met bijvoorbeeld een Enexis of Liander, die de netbeheerder voor je stroom en gas kunnen zijn.

KPN de provider kan pas een dienst gaan leveren op het moment dat het netwerk daar klaar voor is. KPN Netwerk maakt hiervoor een planning. 

In deze planning kunnen wij als provider niet kijken. Wij zijn dus net als onze klanten afhankelijk van de datum die wij doorkrijgen. En deze datum kan verschuiven. 

Op het moment dat je meer uitleg over de planning wil dan zou ik je ook willen adviseren om contact op te nemen met KPN Netwerk. Wij kunnen hier namelijk helaas ook niet meer over vertellen. 


Als een aannemer een onderaannemer aanstelt dan is nog steeds de aannemer verantwoordelijk ,  Inplaats je zelf elke keer te verdedigen zou je ook mij als klant kunnen compenseren en minstens voor het huidige contract de mb leveren waar ik recht op heb, namelijk rond de 22 mb en niet rond de 10 mb en vaak nog daar dik onder. 


KPN Netwerk is geen onderaannemer van KPN. KPN kan dus ook niks aansturen wat die planning van KPN Netwerk betreft. KPN is gewoon afhankelijk van wat KPN Netwerk kan leveren, en is hier verder dan ook niet verantwoordelijk voor.

Verder heb je geen rechten in jou contract wat snelheid betreft. Dat zou je ook bij geen provider voor DSL aansluitingen vinden, omdat die snelheid van te veel dingen afhankelijk is. Je sluit een contract af voor een maximum snelheid, maar zonder garantie dat je dit maximum haalt. En je hebt dus ook verder geen rechten (ook niet op compensatie) als je die max snelheid niet haalt.

Volgens mij heb je dus nu twee opties als je die actuele snelheid te laag vindt (wat ik trouwens goed kan begrijpen): of je wacht gewoon tot glas op jou adres beschikbaar is, ook duurt dat nog een half jaar of misschien nog langer (hier geeft het namelijk ook geen garantie voor) of je verlaat KPN en stapt over na Ziggo.


Doe mijn een plezier en laat mij met rust svp ook hier niet op reageren.


Als je de inhoud van een reactie niet bevalt, dan kan dat natuurlijk. Maar als je dingen post, die inhoudelijk niet kloppen, dan kun je niet verwachten, dat er niet op gereageerd wordt. Anyway, ik zal je een plezier doen en nooit meer op jou reageren.


De dingen die ik gepost heb kloppen als een zwerende vinger, jij kunt niet lezen en dat verklaart een hoop


Jammer @hgjm , we bedoelden het allemaal goed!

Over & Sluiten dan maar. 🤐 🏁