Skip to main content

Beste leden,

 

Ik ben momenteel nog niet klant bij Kpn voor thuis internet. Ik kreeg eerder al bericht over toestemming geven voor het aanleggen van glasvezel en gisteren bericht dat ze deze week gaan beginnen. Wanneer ik echter in de check mijn adres invul, staat er dat er tussen december 2023 en januari 2024 aangelegd zal worden. Wat is nu waarheid?

Goedemorgen @Jeroenvg93 kijk je op de kpnnetwerk.nl voor de status van jouw adres?


Goedemorgen @joep1965,

 

Daar staat dat het december januari 2023 komt. Status is daar de tweede rij: "Je krijgt glasvezel"

 

Al weet ik dan niet of ze daar bedoelen december 2023 of januari 2023.


Je zou kpnnetwerk kunnen bellen want de planning veranderd heel vaak.  Overigens raad ik je aan om pas een abonnement te nemen als de aansluiting echt is opgeleverd.  Tussen de aanleg en oplevering kan zomaar een paar maanden tot een jaar zitten. Ik zou bijna zeggen laat het maar op je afkomen. Als ze al komen deze week mag je blij zijn als je in het najaar een werkende glasvezelverbinding hebt. 


Is er een afspraak met u gemaakt dat de vezel daadwerkelijk naar binnenkomt? Dat bedoeld u toch met fysieke aanleg?


Dat is inderdaad een goeie vraag @Galdor68 . Ik was er even vanuit gegaan dat het graven in de straat was.


Is er een afspraak met u gemaakt dat de vezel daadwerkelijk naar binnenkomt? Dat bedoeld u toch met fysieke aanleg?

Nee dat ze de algemene aanleg gaan doen, maar ik volg Joep zijn advies op en wacht het even af. Iedereen in ieder geval bedankt voor de snelle antwoorden!


Dat is inderdaad een goeie vraag @Galdor68 . Ik was er even vanuit gegaan dat het graven in de straat was.

Uw aanname was correct, ging om het algemene graafwerk