Skip to main content

Ik zit al vanaf vorig jaar te wachten op de gratis glasvezel aansluiting die KPN zou aanbieden vanaf het uitstekende oranje sprietje op straat naar ons huis. Heb vele malen gebeld om een afspraak te maken tot twee keer toe kwam niemand opdagen, een of andere Jerry, heb weer gebeld en zou teruggebeld worden maar U raadt het al inmiddels maanden geleden en ik moet nog steeds teruggebeld worden door KPN.

@CorDos Dan heeft u het over KPN Netwerk NL neem ik aan? Dat terugbellen dat kunt u vergeten en hun website ligt al enige dagen plat wegens onderhoud🤔 Wellicht kunt u het morgen proberen via 0880 06 37 44

 


Hallo @CorDos via www.kpnnetwerk.nl kun je de status van je aansluiting zien.

 


@JanD De status staat al vanaf vorig jaar op nog aan te sluiten terwijl de rest van de buurt bij ons wel is aangesloten vorig jaar. zie screenshot. Gr Cor 

 


@HansaanZet bedankt voor je reactie maar dus is toch een kansloze service van KPN. Ze zouden tot twee keer toe langskomen om een kastje bij ons in huis te plaatsen en dat aansluiten op die oranje spriet voor ons huis maar kwam niemand opdagen.


Hallo @CorDos als ik het staatje goed lees, wordt je aangesloten op het moment dat je glasvezel hebt besteld. Als je nu al klant bent bij KPN via een xDSL-aansluiting (koper) kun je bij KPN, de provider, een migratieverzoek indienen om omgezet te worden van koper naar glas, dan wordt e.e.a. in gang gezet.

 

 


Hoi @CorDos . Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?