Skip to main content

Geachte, 

 

ik ben recent verhuist en heb mij aangesloten bij kpn. Ik heb mijn pakket netjes op tijd ontvangen en bij aansluiting van genoemde pakket blijkt het dat ik de adapter van mijn glasvezel box te missen. 
 

Ik heb er voor gekozen om er zelf 1 aan te schaffen, alleen geeft het geen groen lampje aan van dat het energie krijgt om op te starten. 
 

Ik denk dat ik op dit punt vast sta en de vraag hier bij het kpn forum laat.

 

weten jullie wat er mis is?

 

groet,

 

  1. van 

Hallo @J.van Leeuwen , dan heeft de vorige bewoner de stroomadapter meegenomen en zou ik dus aan hem/haar even terug vragen, want hij/zij kan er toch niets mee.

Heb je al bericht gehad wanneer je abo actief wordt, vanaf die datum zou je pas internet enz. kunnen hebben.

Aan KPN een vervangende stroomadapter vragen, die glaskast is van hun en daar hoef je zelf geen geld aan uit te geven dus die alternatieve stroomadapter maar weer terugbrengen en geld terug vragen.

Welk merk en type modem heb je van KPN ontvangen? Gewoon een vraag uit belangstelling.

Kun je eens een foto plaatsen van de glaskast?

 


Hoi @J.van Leeuwen 
Het kan ook nog een dummy zijn en daar branden dus de lampjes nog niet van.
Overigens is het risicovol genoeg om 'zomaar' een voeding aan een apparaat te plaatsen, je weet natuurlijk niet of de spanning wel hetzelfde is en de stroomsterkte wel voldoende is.
Je kunt zelfs het apparaat er mee om zeep helpen.


Hallo @J.van Leeuwen , dan heeft de vorige bewoner de stroomadapter meegenomen en zou ik dus aan hem/haar even terug vragen, want hij/zij kan er toch niets mee.

Heb je al bericht gehad wanneer je abo actief wordt, vanaf die datum zou je pas internet enz. kunnen hebben.

Aan KPN een vervangende stroomadapter vragen, die glaskast is van hun en daar hoef je zelf geen geld aan uit te geven dus die alternatieve stroomadapter maar weer terugbrengen en geld terug vragen.

Welk merk en type modem heb je van KPN ontvangen? Gewoon een vraag uit belangstelling.

Kun je eens een foto plaatsen van de glaskast?

 

Hallo JanD,

het is jammer genoeg niet mogelijk om dit aan de vorige bewoner te vragen, de vorige bewoner is overleden.

 

mijn abbo was actief gegaan sinds 18 juni.

Ik heb de Experia Box v10A ontvangen van kpn

en dit is mijn glasbox

 


Hallo @J.van Leeuwen , bel dan even 0800 0402 en vraag om een nieuwe netvoeding.

Noteer wel even het type glasvezelkast wat je nu hebt voor de juiste voeding.

 


Welkom op ons Forum @J.van Leeuwen! Goed dat je vraag hier stelt/ aan de bel trekt. Ik begrijp heel goed dat je zelf een oplossing zoekt voor de situatie. Normaal gesproken zijn wij (KPN) enorm fan van zelfredzame klanten. In dit geval ben ik een beetje fan, maar i.v.m. brandgevaar/kortsluiten e.d. moet en wil ik je adviseren geen andere adapters aan te sluiten op apparatuur van ons. Wij kunnen je bij een defect altijd voorzien van originele apparatuur namelijk.

Helaas hebben wij geen stroomadapters los in de kast liggen voor de FTU/NT-kast. Hiervoor sturen wij een monteur aan. Dit wil ik graag voor je in orde maken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde!


@J.van Leeuwen  Wat voor plug zit er aan die adaptor van jezelf?

Welke polariteit?

Voltage ?

Wattage ?

 


Welkom op ons Forum @J.van Leeuwen! Goed dat je vraag hier stelt/ aan de bel trekt. Ik begrijp heel goed dat je zelf een oplossing zoekt voor de situatie. Normaal gesproken zijn wij (KPN) enorm fan van zelfredzame klanten. In dit geval ben ik een beetje fan, maar i.v.m. brandgevaar/kortsluiten e.d. moet en wil ik je adviseren geen andere adapters aan te sluiten op apparatuur van ons. Wij kunnen je bij een defect altijd voorzien van originele apparatuur namelijk.

Helaas hebben wij geen stroomadapters los in de kast liggen voor de FTU/NT-kast. Hiervoor sturen wij een monteur aan. Dit wil ik graag voor je in orde maken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde!

Ik heb mijn profiel aangepast zoals hierboven is gevraagd.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een afspraak met één van onze monteurs ingepland voor a.s. donderdag. Laat je ons in dit topic weten hoe het afloopt?


Ik ben toch even nieuwsgierig omdat we niets meer van je gehoord hebben. Is de monteurafspraak goed verlopen? Geniet je weer van internet en tv?

Let us know, als we iets voor je kunnen betekenen. :hugging:


Reageer