Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelaanleg in nieuwbouw appartement gaat niet soepel

• June 10, 2021
  • 30 reacties
  • 357 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Pfew. Eindelijk.

Hoe zat het met die wifi versterkers? Kreeg je die bij dit abonnement?

• Auteur
  • Topper
  • July 5, 2021

Hoi Erwin

ja zeker eindelijk pffffff - wij hebben voor die die WiFi versterkers gekozen en zouden ook geleverd worden (ipv een korting) maarrrrr

ik moet deze opnieuw morgen gaan aanvragen bij KPN. Schijnt protocol te zijn bij KPN, want??

hoor het anders graag van jou nog even, hoe het anders kan…

groeten

Wil Peters

• Auteur
  • Topper
  • July 5, 2021

OK, duidelijk - vermeld geen naam meer…

groeten

Erwin van KPN
Moderator

OK, duidelijk - vermeld geen naam meer…

groeten

?

Hoi Erwin

ja zeker eindelijk pffffff - wij hebben voor die die WiFi versterkers gekozen en zouden ook geleverd worden (ipv een korting) maarrrrr

ik moet deze opnieuw morgen gaan aanvragen bij KPN. Schijnt protocol te zijn bij KPN, want??

hoor het anders graag van jou nog even, hoe het anders kan…

groeten

Wil Peters

Ik zie in het log dat je vandaag een collega gesproken hebt. Die heeft het netjes opgepakt, ik zie dat er super wifi's zijn besteld en die worden gecrediteerd. Nogmaals excuus voor de omslachtige gang van zaken. 

• Auteur
  • Topper
  • July 6, 2021

Ja, klopt Erwin - allemaal wat bureaucratisch maar het schijnt zo te werken

de berichtgeving over de inmiddels aan ons verzonden wifi versterkers heb ik gezien, dus helemaal prima

bedankt voor alle communicatiehulp - diverse hele fijne collega's van jou gesproken die beslist bereidwillig waren en uiteindelijk ook goed opgelost maar ja het systeem van KPN…..

groeten