Skip to main content

Sinds begin april ben ik met KPN bezig om over te stappen naar een nieuwbouw appartement en dan met glasvezel.

Heel veel telefoongesprekken gehad met KPN zelf - consumenten contact, het glasvezelbedrijf van KPN. De overstap zou simpel zijn, met een welkomstaanbieding (versterkers oa) maar nu het zover is zit ik nog steeds op mijn verbinding te wachten.

Communicatie en vele systemen bij KPN zijn hier met name de boosdoeners!!Personeel is zeker welwillend maar zijn me5 handen en voeten gebonden aan de structuur van de organisatie.

compensatie voor alle ongemak verwacht ik zeker van KPN. De basis behoefte (tv, internet, muziek) hebben een grote mond over maar de uitvoering schijnt problematisch te zijn 3n dat terwijl KPN zieltjes aan het winnen is om de glasvezel verbinding in de lucht te krijgen.

KPN doe hier wat mee!! En laat wat van je horen.

 

wepe

Pfew. Eindelijk.

Hoe zat het met die wifi versterkers? Kreeg je die bij dit abonnement?


Hoi Erwin

ja zeker eindelijk pffffff - wij hebben voor die die WiFi versterkers gekozen en zouden ook geleverd worden (ipv een korting) maarrrrr

ik moet deze opnieuw morgen gaan aanvragen bij KPN. Schijnt protocol te zijn bij KPN, want??

hoor het anders graag van jou nog even, hoe het anders kan…

groeten

Wil Peters


OK, duidelijk - vermeld geen naam meer…

groeten

 


OK, duidelijk - vermeld geen naam meer…

groeten

 

?

Hoi Erwin

ja zeker eindelijk pffffff - wij hebben voor die die WiFi versterkers gekozen en zouden ook geleverd worden (ipv een korting) maarrrrr

ik moet deze opnieuw morgen gaan aanvragen bij KPN. Schijnt protocol te zijn bij KPN, want??

hoor het anders graag van jou nog even, hoe het anders kan…

groeten

Wil Peters

Ik zie in het log dat je vandaag een collega gesproken hebt. Die heeft het netjes opgepakt, ik zie dat er super wifi's zijn besteld en die worden gecrediteerd. Nogmaals excuus voor de omslachtige gang van zaken. 


Ja, klopt Erwin - allemaal wat bureaucratisch maar het schijnt zo te werken

de berichtgeving over de inmiddels aan ons verzonden wifi versterkers heb ik gezien, dus helemaal prima

bedankt voor alle communicatiehulp - diverse hele fijne collega's van jou gesproken die beslist bereidwillig waren en uiteindelijk ook goed opgelost maar ja het systeem van KPN…..

groeten