Skip to main content

Bij het aanleggen van de glasvezelkabel hebben de monteurs mijn laminaat beschadigd. Dit heb ik reeds weken geleden gemeld, van kpn reactie teruggekregen dat ze dat zouden verhelpen of wel de schade zullen vergoeden.foto’s van de schade heb ik toegestuurd. Als ik het zelf ga verhelpen moet ik 6 vierkante meter laminaat vervangen wat 600,— gaat kosten.

tot op heden nog steeds niets gehoord.

admin: eigen topic aangemaakt

KPN laat bij voorkeur de glasvezel meestal in de meterkast binnen komen. Dan heb je dergelijke schade niet. Dat was bij u niet mogelijk? De meterkast zit bij u aan de andere kant van het huis ofzo?


De schade is gemaakt, niemand heeft mij verteld dat dit de risico’s waren, kpn heeft ook gereageerd en gezegd dat dit opgelost gaat worden, ik neem dan ook aan dat dit gebeurt.


Dat is een beste verbouwing geweest dan :astonished:

 

Maar dit forum gaat over KPN. KPN is de provider, die je de diensten levert. 

Die glasvezelkabels worden gelegd (in opdracht van) door KPNnetwerknl, en staat los van KPN zelf.

Ik neem aan dat je schade dus bij hun hebt gemeld en niet bij KPN?


De schade is gemaakt, niemand heeft mij verteld dat dit de risico’s waren, kpn heeft ook gereageerd en gezegd dat dit opgelost gaat worden, ik neem dan ook aan dat dit gebeurt.

Kunt u een foto plaatsen van de schade?


6 m2 laminaat vervangen door een boorgat? Daar wil ik wel eens foto;s van zien?

 


En 600 euro ligt er goud op de vloer 🤭


Welkom op ons forum @Jan de Zwart. Wat rot dat er zo veel schade aangericht is bij de aanleg van je glasvezelverbinding. 

Goed dat je al contact opgenomen hebt en de schade hebt gemeld. Het moet natuurlijk opgelost worden, maar ik begrijp dat het al even duurt. Wat Dennis hieronder aangeeft is juist. Klopt het dat je contact gehad hebt met KPN NetwerkNL? 

Dat is een beste verbouwing geweest dan :astonished:

 

Maar dit forum gaat over KPN. KPN is de provider, die je de diensten levert. 

Die glasvezelkabels worden gelegd (in opdracht van) door KPNnetwerknl, en staat los van KPN zelf.

Ik neem aan dat je schade dus bij hun hebt gemeld en niet bij KPN?