Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelaansluiting buiten verkeerd aangelegd, Volker Wessels geeft geen gehoor

• November 15, 2022
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

Onlangs zou de glasvezel aansluiting binnenshuis  worden aangelegd . Omdat de aansluiting buiten volgens de betreffende monteurs op de verkeerde plaats is aangelegd kon binnenshuis geen aansluiting uitgevoerd worden. We zijn inmiddels een maand  verder maar hebben nog geen reactie oplossing voorgesteld gekregen. Het bedrijf Volkel Wessels wat we doorkregen  van KPN neemt de telefoon niet op.  

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen @vraagrob en welkom hier op ons forum :)

Heb je hier inmiddels ook contact over gehad met KPN Netwerk? Zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel en mijn advies is ook om contact met hen op te nemen! Laat je ons weten wat hieruit is gekomen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • November 15, 2022

• November 15, 2022

Hallo @vraagrob daarvoor moet je ook bij www.kpnnetwerk.nl zijn, zij zijn de opdrachtgever en verantwoordelijk, VolkerWessels is een onderaannemer, die werk voor KPNNetywerk doet, Met VolkerWessels heb jij als klant niets te maken. KPNNetwerk is jouw aanspreekpunt.

Als ik het mis heb @Ward_ lees ik het graag.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 22, 2022

Goedemorgen @vraagrob en welkom hier op ons forum :)

Heb je hier inmiddels ook contact over gehad met KPN Netwerk? Zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel en mijn advies is ook om contact met hen op te nemen! Laat je ons weten wat hieruit is gekomen?