Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem!Nieuwbouw:  Wel aansluiting in meterkast maar op site nog niet beschikbaar. Buren iets verderop wel!

Er staat nu pas in juli 2023  aansluiting…. 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je aangemaakt

Heb je nu een koperaansluiting?


Hoi @henriette v en welkom hier op ons forum!

Heb je hier al eens contact over gehad met KPN Netwerk? Zij zijn verantwoordelijk voor het aanleggen van de glasvezel en zouden jou ongetwijfeld moeten kunnen vertellen wat je mag verwachten!


Hoi,

 

Een klant van jullie (en van mij) wil de overstap van Koper naar Glas maken, echter geeft de website aan dat Glas niet beschikbaar is, terwijl de FTU al is afgemonteerd in de meterkast.

Lijkt mij een simpel gevalletje van postcode/huisnummer combinatie openzetten, maar waar laat ik dat regelen?

 


@Cable Guy hoe lang zit dat kastje er al? Tussen de aanleg  van het kastje en de oplevering kan maanden tussen zitten.  Aan de andere kant moet namelijk ook veel gebeuren.

 


@Joep1965 dat is mijn bekend, dit is echter al een half jaar geleden opgeleverd. Daarnaast kunnen de buren wel Glas bestellen...


@Joep1965 dat is mijn bekend, dit is echter al een half jaar geleden opgeleverd. Daarnaast kunnen de buren wel Glas bestellen...

Dan zou ik toch echt even contact opnemen met KPN Netwerk @Cable Guy !


Hoi @Cable Guy .  Het lijkt er dan op dat er iets niet klopt aan de administratie van KPNNetwerk. Maar dat weet ik uiteraard nog niet zeker.  

Kun jij in je profiel de gegevens van deze persoon vermelden? We zitten rond de feestdagen maar misschien heeft @Ward_ nog even tijd om mee te kijken. Ik kan hem dan de gegevens wel even doorsturen.

 

 

 


Moet er misschien nog een eigen bijdrage betaald worden?


Ik kan zeker wel meekijken want ik werk gewoon deze week. Of het eventueel ook opgelost kan worden durf ik niet te zeggen gezien de kerstvakantie bij de aannemers.

Maar stuur het adres maar door als je het hebt.


Dankjewel, @Ward_ ., Ik heb je gemaild.  


@Erwin_ en @henriette v 

Dit adres staat als enige in het pand op een blokkade wegens geen toestemming VVE/Woco. Dat lijkt inderdaad niet overeen te komen met de foto van de afgemonteerde FTU.

Ik heb het door laten zetten naar het projectteam van Allinq, de aannemer. Project is in afrondende fase dus alleen de aannemer mag en kan dit aanpassen.

Ook hier zou ik rekening houden met de kerstvakantie dus als er eerder dan 9 januari een reactie is zou dat een meevaller zijn.


Zeer bedankt weer, @Ward_ ! 


Hoi, 

Is hier inmiddels vanuit Allinq al een reactie op geweest?