Skip to main content

Hoi,

Over 2,5 week krijgen wij als het goed is een glasvezel abbonement bij kpn. Nu heb ik echter opgemerkt dat onze glasvezelaansluiting kapot is. Waarschijnlijk hebben de vorige bewoners (we huren) dit zo achter gelaten. We gebruiken nu nog gewoon internet over de kabel. Zie hieronder de fotos van de schade.

Mijn vraag is of dit gerepareerd moet worden of dat ik dit zelf kan maken? En als het gerepareerd moet worden zijn daar dan kosten aan verbonden voor ons?

Daarnaast zouden wij het natuurlijk ontzettend vervelend vinden als dit pas opgelost wordt op het moment dat ons abbonement in gaat. Aangezien we dan een tijdje zonder internet zitten.

Met vriendelijke groet,

Luuk

Leg dit maar voorzichtig weer neer en laat een KPN medewerker dit repareren. Dit zal dan gratis zijn als het goed is. 

Maakt u gebruik van de overstapservice? 


Leg dit maar voorzichtig weer neer en laat een KPN medewerker dit repareren. Dit zal dan gratis zijn als het goed is. 

Maakt u gebruik van de overstapservice? 

Ja we maken gebruik van de overstapservice.


@Luuk_G hier moet een monteur voor op locatie worden aangestuurd dit kan u zelf niet oplossen, probeer iig  voorzichtig te zijn met die dunne aders hopelijk  breken die niet. Het beste is zsm kpn benaderen via 0800-0402 of in de bestelling aangeven voor een installatie monteur volgensmij kan dit ook online via uw mail bevestiging 'een monteur inplannen'. Even negeren als er word aangeven dat er eventueel kosten in rekening worden gebracht. De monteur bepaald dit sowieso op locatie. In dit geval zou er geen kosten moet worden berekend omdat u hier niets aan kan doen. Als de  kpn monteur de juiste skill en rechten heeft die komt kan hij/zij dit eventueel zelf herstellen. Zo niet zal hij/zij kpnnetwerk aan moeten sturen middels een ticket om dit te herstellen. Er is geen andere weg in deze situatie die u schets. Succes hiermee.