Skip to main content

Goedemiddag,

Vorige maand na een belletje van KPN overgestapt van Kabeltex glasvezel naar KPN. De overname verliep niet geheel vlekkeloos. Twee dagen geleden is een monteur langs geweest en heeft het glasvezelkastje aangesloten. Nu blijkt dat de glasvezelaansluiting nog niet actief is en er lijkt niemand bij KPN te zijn die kan aangeven dat er aan gewerkt wordt of hoe lang het allemaal nog gaat duren. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik werk thuis en ben afhankelijk van een internetverbinding. Die heb ik nu een aantal dagen al niet meer. 

Zeker Erwin, ik( en met name de kinderen) zijn blij dat het uiteindelijk gaat lukken. Ik laat maandag weten hoe het is afgelopen. 


Goedenavond allemaal,

 

Eind goed, al goed. Vanmiddag is de monteur geweest en is alles geïnstalleerd. Alles werkt perfect en de snelheid van de glasvezel is top. 

Ik wil jullie bedanken voor jullie hulp en ondersteuning. Uiteindelijk is het door de kennis van jullie op dit forum gelukt om de glasvezelaansluiting actief te krijgen.

Ik heb zeker 10 verschillende medewerkers aan de lijn gehad ter ondersteuning, maar geen een was op de hoogte van het feit dat er bij een buitengebied een vastgoed registratie moet worden gedaan bij de glasvezelbeheerder voordat de aansluiting actief wordt. 

Misschien is het een idee om medewerkers hierover in te lichten, zodat overstappen in de toekomst in dit specifieke geval wat soepeler verloopt. 

 

Nogmaals. bedankt,

 

Met vriendelijke groeten,

 

René Rustenburg


Dat is hele goede feedback, @renerustenburg .. Ik ga hier aandacht voor te vragen op onze interne informatiebank, zodat iedere medewerker op de hoogte is van dit proces.


Hoi @renerustenburg . Volgens mijn systeem is het gelukt. Werkt alles nu naar tevredenheid?


Zeker Erwin,

 

Alles draait nu een kleine week en we zijn zeer tevreden. Bedankt voor het checken.

 

groeten René 


Goedenavond allemaal,

 

Eind goed, al goed. Vanmiddag is de monteur geweest en is alles geïnstalleerd. Alles werkt perfect en de snelheid van de glasvezel is top. 

Ik wil jullie bedanken voor jullie hulp en ondersteuning. Uiteindelijk is het door de kennis van jullie op dit forum gelukt om de glasvezelaansluiting actief te krijgen.

Ik heb zeker 10 verschillende medewerkers aan de lijn gehad ter ondersteuning, maar geen een was op de hoogte van het feit dat er bij een buitengebied een vastgoed registratie moet worden gedaan bij de glasvezelbeheerder voordat de aansluiting actief wordt. 

Misschien is het een idee om medewerkers hierover in te lichten, zodat overstappen in de toekomst in dit specifieke geval wat soepeler verloopt. 

 

Nogmaals. bedankt,

 

Met vriendelijke groeten,

 

René Rustenburg

Op zich goed idee maar helaas is dit niet altijd zo. Niet bij elk project bedoel ik.


Hoi ik woon ook op Texel in den burg en zou ook glasvezel van kpn willen alleen is er dat op mijn adres niet. Sinds kort ligt er een glasvezelkabel van kabeltex voor huis. Begrijp ik nu goed dat u ook eerst glasvezel heeft gehad van kabeltex en dat je daarna overgestapt bent maar kpn? Dus als ik het goed begrijp zou ik eerst een jaar bij kabeltex moete

 gaan en daarna weer terug naar kpn?

 

ik hoor graag van u

 

gr Yvonne 


@Ytex  De topicstarter woont in Den Helder.  Daar is de situatie blijkbaar anders. 

 


@Ytex  De topicstarter woont in Den Helder.  Daar is de situatie blijkbaar anders. 

 

Oké, las dat hij bij kabeltex zat dacht dat deze aanbieder alleen op Texel zat. 
bedankt voor u reactie 


Goeiemiddag,

 

Een paar jaar geleden heeft kabeltex als eerst een glasvezelkabel bij ons aangelegd. Wij waren heel blij hiermee aangezien we in een buitengebied wonen. Enkele weken daarna heeft een ander bedrijf nog een glasvezelkabel aangelegd waar onder andere kpn op kon worden aangesloten. We hebben dus twee glasvezelkabels die de meterkast in komen. 
Na twee jaar kabeltex zijn we overgestapt naar kpn. Volgens mij is het niet mogelijk om de kabeltexaansluiting over te zetten naar kpn, maar dat is een aanname hoor. 

fijn weekend,

groeten René 


Goeiemiddag,

 

Een paar jaar geleden heeft kabeltex als eerst een glasvezelkabel bij ons aangelegd. Wij waren heel blij hiermee aangezien we in een buitengebied wonen. Enkele weken daarna heeft een ander bedrijf nog een glasvezelkabel aangelegd waar onder andere kpn op kon worden aangesloten. We hebben dus twee glasvezelkabels die de meterkast in komen. 
Na twee jaar kabeltex zijn we overgestapt naar kpn. Volgens mij is het niet mogelijk om de kabeltexaansluiting over te zetten naar kpn, maar dat is een aanname hoor. 

fijn weekend,

groeten René 

Oké bedankt voor u reactie. 
Ik heb kpn gesproken en klopt dat ze het niet aanbieden op mijn adres. Volgens de medewerker van kpn moet kabeltex het na een jaar vrijgeven voor andere aanbieders maar of kabeltex dat doet dat vraag ik mij af. 

fijn weekend 

gr YvonneÂ