Skip to main content

Ik wacht inmiddels bijna een jaar op glasvezel.Tot bij de voordeur is het aangelegd,en verder niets meer vernomen.Na de aanleg zou de glasvezel binnen 2 weken naar binnen worden geplaatst.Telefonisch contact is zinloos.Geen enkel antwoord.Het internet,wifi,is zeer slecht.De tv ontvangers werken vrijwel niet,continu storing(steeds weer opnieuw opstarten,stekker eruit en er weer in,iedere 15/20 minuten,afstandsbedieningen werken niet naar behoren,al een paar keer nieuwe ontvangen)Ik wacht tot mijn abonnement tv,internet,mobiel afloopt...Mijn muur en meubels zijn vanwege de hitte van de router en tv ontvangers zwart geworden.Tevens al het ongemak van geen internet,tv en telefoon.KPN geeft geen gehoor.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Xantha,

Ten eerste als je modem zo heet wordt dan zou ik hem z.s.m. afkoppelen en contact zoeken met de klantenservice via 0800-0402. Dit is brandgevaarlijk en zou ik niet aanraden nog langer aangesloten te laten.  Dit kan ook te maken hebben dat de rest van de apparatuur slecht werkt, gezien het modem nog net niet het leven heeft gegeven door de enorme hitte. Ben ook heel benieuwd welk modem dit betreft. 

Wat betreft glasvezel, heb je al wel toestemming gegeven om de glasvezel aan te laten sluiten in de woning? Wat zegt KPN Netwerk zelf over de status op jou adres?Â