Skip to main content

Hallo,wacht in middels al maanden op aansluiting van glasvezel.Er is al wel iemand langs geweest om te kijken waar in huis de aansluiting zo kunnen komen,heb al vaak mail gehad dat ze binnenkort langs kwamen om glasvezel aan te sluiten,maar volgende dag weer mail dat het niet door kon gaan!Nu inmiddels al geruime tijd niets meer gehoord van KPN!!

Goedeavond OoninR,

Lastig is dat inderdaad als je ergens op wacht. Bij mij heeft het echt wel 4 maanden geduurd van het moment dat de schouwer kwam om te kijken en het daadwerkelijke aanleggen tot de gevel van het huis. Daarna nog 2 a 3 maanden tot ze de kabel daadwerkelijk in huis kwamen aanleggen.

 

Maar helaas was ik er daarna nog niet want toen moest het nog echt gekoppeld worden. Dat heeft ruim een maand geduurd. Dus bedenk alvast dat het erg lang duurt. Vooral nu met de personeelstekorten overal. KPN is hier trouwens niet voor verantwoordelijk maar een apart bedrijf, genaamd KPN Netwerk. Voor vragen moet je daar dus zijn maar let op, het is daar dus erg erg erg druk!

 

Wat zegt https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status/ ? Is bij jouw al wel de kabel in de straat gelegd? Want bij mij kwam eerst de schouwer overal langs en daarna dus het graven in de straat naar de gevels overal.


Beste Jan-Willem.nl,heb net gekeken bij mijn status,en er staat dat ik een of ander haalbaarheid test moet laten doen. Ja nu snap ik er dus helemaal niets meer van!Dat onderzoek is NIET gratis[ €600]Nou dan maar geen Glasvezel!!!met vriendelijke groet!🙂


Wauw, handig dan inderdaad. Hopelijk is het later dan weer anders, gewoon na een tijdje weer kijken.