Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelaansluiting verhuizen kan pas 1 maand later, is er een tussenoplossing?

• August 13, 2023
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

De web site geeft aan dat er glasvezel beschikbaar moet zijn. Echter krijg ik niet op de gevraagde datum , 25-08-23 mijn aansluiting maar pas op 28.09-2023. Is er een tussen oplossing zodat ik in elk geval over internet kant beschikken en mogelijk ook tv?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Mieppusl als je al klant bent van KPN, dan vragen om een noodpakket totdat glas actief is.

Als je al klant bent op dit moment en je geeft jouw verhuizing door via de speciale Verhuisdesk, dan is er de mogelijkheid voor een tijdelijke oplossing bestaande uit een 4G dongel/modem en voor tv een Digitenne ontvanger @Mieppusl 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• August 13, 2023

Hallo @Mieppusl als het een bestaande woning is moet KPN je eerder op een koperlijn xDSL aan kunnen sluiten en later migreren naar glasvezel HttP.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 13, 2023

Helaas is nieuwbouw. Glasvezel kastje ontbreekt nog🥲

• August 13, 2023

Hallo @Mieppusl als je al klant bent van KPN, dan vragen om een noodpakket totdat glas actief is.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 17, 2023

Hallo @Mieppusl als je al klant bent van KPN, dan vragen om een noodpakket totdat glas actief is.

Als je al klant bent op dit moment en je geeft jouw verhuizing door via de speciale Verhuisdesk, dan is er de mogelijkheid voor een tijdelijke oplossing bestaande uit een 4G dongel/modem en voor tv een Digitenne ontvanger @MieppuslÂ