Skip to main content

Vandaag aangesloten bij KPN. Alles geïnstalleerd zoals het moest. 

Kreeg het zwarte kastje voor op de glasvezelaansluiting er met geen mogelijkheid op met het blauwe klepje dicht. Zoals in de handleiding staat.

Blauwe klepje zelf opengemaakt en dan sluit hij er naadloos op aan maar nog steeds geen verbinding.

Moet dat blauwe klepje persé dicht? Kan dat het probleem zijn? Of mis ik nog iets? 

 

Heb al gebeld met de klantenservice en die wisten het ook niet. Monteur is een afspraak voor gemaakt maar ik kan niet zo lang zonder internet ivm werk. 

Hi, het blauwe klepje wordt als goed is open geduwd wanneer je het zwarte kastje eroverheen schuift. Dan komt de connector beschikbaar, blaauwe klepje mag dus open.

Ik heb hetzelfde probleem, dat wil zeggen alarm en zou vandaag worden aangesloten.

Heb geen sms ontvangen, klantenservice kon bij mij ook niet zien wat er aan de hand is.

 

Vraag : krijg je altijd eerst een sms?

@Probleem Glasvezel 


Ik heb wel een sms gehad dat ik aangesloten ben. 


@Paul2412 was toen deze knop ook blaauw op je bestel status.

 

 


Geen idee. Zal eens kijken. Hoe kom ik daar?


https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/bestelstatus.htm


Dan zie ik dat mijn bestelling geannuleerd is.... Terwijl ik wel de spullen heb gekregen. 


En als ik inlog op mijn profiel zie ik wel het juiste contract….. wat een zooitje...


Ik heb in mijn kpn bij producten, denk dat er een beetje veel aanvragen zijn. 
 

 


Ja ik zie nu dus wel mijn abonnement staan maar heb nog steeds niks geen verbinding. Er zou een monteur vrijdag komen en daar zou ik bevestiging van krijgen maar deze nog niet gehad. Dus hang nu weer aan de lijn… wachten wachten wachten. 


Maar goed dat ik belde. De monteur was niet ingepland….. nu komt er morgen iemand. Die bevestiging wel gekregen. 


ah beter, ben benieuwd of ik nog iets hoor ofzo


Goedemiddag @Paul2412 en @scubaracer, welkom op ons forum!
Een reactie vanuit ons hier kan altijd even over heen gaan. Is het nog gelukt? Anders kunnen jullie het beste even bellen met 0800-0402

ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00
24/7 bij storing/diefstal


Inmiddels monteur gehad. Volgens hem zit het hem in de glasvezel aansluiting dus de aannemer moet erbij komen. In de tussentijd krijgen we een dongel aangeboden. 


@Thomas morgen komt een monteur langs, dus dan maar zien wat er aan de hand is, bedankt voor navragen. Ik had gisteravond 0800 gebeld en toen kwam men met een monteur. Ondertussen is het abonnement in mijn kpn wel zichtbaar.


Bleek de kabel buiten de woning te zijn. Die was op twee plekken kapot. Aannemer heeft het gemaakt en nu werkt het. 


haha hier ook, was een kabelbreuk, in het glasvezelkastje (het witte). nu werkt het perfect.


Bedankt voor de terugkoppeling!