Skip to main content

Aansluiting zou 2 feb zijn. Iedere keer als ik in de app kijk blijkt de datum doorgeschoven. Kabel ligt hier al maanden. KPN verschuilt zich achter de aannemer. En als je belt wordt gezegd dat je nog even meer geduld moet hebben. Ik begin het beu te worden en geloof er niet meer in. Slechte service en slecht le informatie. Ik had beter verwacht van KPN. Dan toch maar bij Ziggo blijven. Gemiste kans. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik begrijp niet wat KPN medewerkers zo moeilijk vinden aan de mededeling dat wij als consument met grote verwachtingen steeds afgescheept worden met ontwijkende vragen. Blijkbaar zitten heel veel mensen te wachten op realisatie van hun aansluiting. De website, app en klantenservice kunnen of willen niets zeggen. KPN verschuilt zich achter de aannemer zonder zelf in actie te komen. 
het valt mij zwaar tegen. Had beter verwacht. Wellicht dat AvroTros Radar iets mee kan met de valse beloftes. 

 

Admin: verplaatst naar eigen aangemaakt topic


De website, app en klantenservice kunnen of willen niets zeggen. KPN verschuilt zich achter de aannemer zonder zelf in actie te komen. 

En welke actie had u dan eigenlijk in gedachten? Bedenk u dat KPN een kantoorgebouwtje is met een aantal medewerkers die achter de computer zitten te tikken, heel veel thuiswerkende medewerkers, en verder niks. Alles wordt uitbesteed tegenwoordig. Alle werk word gedaan door aannemers en onderaannemers. KPN legt zelf geen ene meter glasvezel aan. Dat betekent dat KPN zelf ook maar af moet wachten wanneer het gebeurt. En er vrij wijnig tot niks over kan zeggen als het weer wat langer duurt.


Dat klinkt als iets waar KPN als verkopende en belovende partij dan rekening mee had moeten houden. Ik verwacht als consument dat een bedrijf doet wat zij belooft en vooraf duidelijk aangeeft waar ik rekening mee moet houden. 


Hoi @Mwitter, welkom hier. 

Ik snap dat je baalt, je wilt graag internet afnemen via glasvezel. Alleen deze wordt steeds uitgesteld. Dit gebeurt automatisch elke week wanneer de verbinding nog niet opgeleverd is door de aannemer. Mogelijk dat er ergens nog iets moet gebeuren. 

Kan ik zo niet zeggen, maar wil best nog eens kijken of ik nog iets verder kan achterhalen. Hoor graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Graag @Bart_Z. Ik heb mijn profielgegevens aangevuld. Ik hoop dat je kunt zien wat nu de reden is voor uitstel en, nog liever, hoe lang het gaat duren. Want deze vertraging valt me zwaar tegen en is destijds niets over vermeld.


Ik heb even meegekeken. Ik zie de aansluitdatum nu staan op 15 juni. Ik weet niet of dit al bij je bekend is. Ik zie dat het deel tussen centrale en woning klaar is. Alleen het deel naar de centrale moet nog opgeleverd worden. Daar is het wachten op. 


Dank je @Bart_Z. 
Die datum zal vast nog wel verder verschuiven ben ik bang. Maar goed te weten waarop we wachten. 


Durf ik niet te zeggen, ik heb geen inzicht in hoe ver ze zijn. Ik hoop ze juni redden voor je.  Voor nu toch goed weekend gewenst. 


De website, app en klantenservice kunnen of willen niets zeggen. KPN verschuilt zich achter de aannemer zonder zelf in actie te komen. 

En welke actie had u dan eigenlijk in gedachten? Bedenk u dat KPN een kantoorgebouwtje is met een aantal medewerkers die achter de computer zitten te tikken, heel veel thuiswerkende medewerkers, en verder niks. Alles wordt uitbesteed tegenwoordig. Alle werk word gedaan door aannemers en onderaannemers. KPN legt zelf geen ene meter glasvezel aan. Dat betekent dat KPN zelf ook maar af moet wachten wanneer het gebeurt. En er vrij wijnig tot niks over kan zeggen als het weer wat langer duurt.

Wat een bulls*

Als je bij een bedrijf een onderaannemer inhuurt, (daar betaal je voor) doe je aan supplier management. Onderaannemers worden aan doelstellingen gehouden, en doen ze dat niet, worden ze daarop aangesproken. Is dit bij KPN / KPN netwerk lastig omdat ze wel van dezelfde holding zijn?
Dit gaat over afspraken en communicatie, niets bijzonders toch?