Skip to main content

Goedemiddag! Gisteren ben ik verhuisd naar mijn nieuwe woning en per vandaag heb ik (als trouwe KPN Compleet klant) alles meeverhuisd.  

Ik wilde vanmorgen alles gaan aansluiten, maar kwam er toen helaas achter dat de kabel van het glasvezelaansluitpunt los zit. Ik kan dus nog niets aansluiten. Op dit adres heeft voorheen altijd al glasvezel gewerkt, dus denk dat het kastje bij de verhuizing los is geraakt.

Nou heb ik al meteen telefonisch contact gehad voor een monteur, maar ik mag pas over 3 dagen (!) opnieuw bellen om een afspraak in te plannen. 
 Kunnen jullie wellicht nog e.e.a. versnellen? 
 

Ik hoor het graag, alvast bedankt! 

Hoi @Rosa32, welkom op het forum! Wat onhandig dat je nog geen monteur kunt plannen als al wel duidelijk is dat dit nodig is. Het klinkt een beetje alsof de aansluiting onder water op jouw adres ook nog niet klaar is. Dat is namelijk de enige reden waarom we een monteur niet direct zouden kunnen plannen. Als je het forumprofiel zou willen invullen? Reageer hier weer als je dat gedaan hebt, dan kijk ik even mee. 


Bedankt voor je snelle reactie! Heel fijn! Ik heb mijn gegevens aangevuld. De vorige bewoners hebben hier overigens al een glasvezelverbinding gehad. Bovendien heb ik al maanden geleden mijn verhuizing doorgegeven en was alles mogelijk op dit adres, dus ik vermoed/ hoop dat het aan het kastje zelf ligt. Hopelijk kan ik zsm een afspraak maken! Bedankt voor het nagaan!! 


Kun je een paar momenten in de komende dagen aangeven, @Rosa32, waarop een monteur uitkomt? Want dan ga ik dit voor je inplannen.


Thanks! Hoe sneller, hoe beter… dus ik zorg dat ik of iemand anders er is 🙂  


Top, doen we dat, @Rosa32. Heb ik bij dezen de monteur ingepland voor morgen, 3 november. Hij komt tussen 13:00-17:00. Is een beetje een breed tijdsblok, maar kleiner had ik niet beschikbaar. Je krijgt een bevestiging van de afspraak per sms en e-mail.


Dankjewel voor de moeite! Er is vandaag inderdaad volgens afspraak een monteur geweest. Hij kon het helaas niet repareren, omdat er laswerkzaamheden moeten plaatsvinden. Hier heeft hij direct over gebeld en ik zou ik vandaag teruggebeld worden om iets in te plannen voor morgen. Echter heb ik nog niets gehoord… ? 


Inmiddels gebeld…  Er helaas pas op 15 november een monteur komen. Kan dit echt niet eerder @Erik_ ? 


Ai, dat is naar. Ik heb nog even gekeken, maar dit kunnen we niet vervroegen, @Rosa32. De monteur die de 15e komt is een van KPN Netwerk, en niet een van ons (KPN de provider). Dan zijn we echt afhankelijk van wanneer er in hun planning ruimte is.

Wat wel kan is je mobiele abonnement voorzien van een gratis databundel zodat je de telefoon als hotspot kunt gebruiken. Nu zie ik dat dit al gedaan is. Mocht die data opraken voor de 15e, bel dan met dat nummer 0800-0402. Het keuzemenu zou je dan ook een optie moeten geven voor opnieuw een databundel. Mocht dat op een of andere manier niet lukken, laat het hier weten.


@Erik_ : dankjewel voor je uitgebreide reactie. Deze bundel is inmiddels verstreken en ik heb gebeld, maar ik krijg dan de optie om een databundel bij te kopen waarna de verbinding automatisch wordt verbroken. Zou jij deze gratis bundel voor mij kunnen verlengen?  Ik krijg dinsdag een monteur, hopelijk is het daarna gefixt 🤞🏻 


Excuses, @Rosa32, ik had je melding over het niet kunnen verlengen van de bundel gemist :(

De monteur is gisteren geweest als het goed is, heeft deze de boel kunnen herstellen?