Skip to main content

Ik heb in november 2022 een aanvraag gedaan voor glasvezel van kpn. Ik wist dat het even ging duren omdat de kabels nog gelegd moesten worden. December 2023 was de aansluiting door de monteur in huis aangelegd. Ik dacht dat die gelijk te gebruiken was maar ik was wat naief. er zat een fout in de verbinding en dan ben je bij de kpn in de aap gelogeerd. Vanwege pivacy mogen ze niks. Je hebt te maken met kpn, de partij die de dienst levert, knp netwerk die zorgt voor de verbinding waarover die dienst gelevert gaat worden en volker wessels. De partij die de aanleg doet van de kabels. Als er iets aan de hand is wijst iedereen naar elkaar en niemand doet iets. Er is nul communicatie naar de klant en tussen de partijen onderling en de enige die echt zijn best heeft gedaan is volker wessels. Die kreeg ik iig nog te pakken. Volker wessels is de aannemer in regio zuid holland. Als je probeert te bellen wijst kpn naar kpn netwerk en er is niemand die de regie pakt. Het feit dat ik als klant moet bellen met de aannemer van kpn is een grove tekortkoming van de manier waarop de werkzaamheden georganiseerd zijn Als klant wordt je totaal niet serieus genomen en men verschuilt zich achter de wet op de privacy. Ik heb niet de illusie dat mijn verhaal iets aan de manier van werken zal veranderen maar zie dit als een waarschuwing. Vraag pas kpn aan als alles is aangelegd en niet zoals ik als dat nog moet gebeuren. De geplande opleverdatum van mijn verbinding is ondertussen al drie keer verschoven zonder enige vorm van communicatie en staan nu op  september 2024. Het was heel grappig om te lezen dat de geleverde spullenna het cancellen van de order binnen 14 dagen retour gestuurd moesten worden 😂😂😂

 

Welkom op de community @EenRadelozeKlant, het gaat niet heel soepel bij jou begrijp ik. Ik weet niet precies wat de situatie is, maar dat er iets niet goed gaat is duidelijk. Je hebt al wel een abonnement aangevraagd begrijp ik, je kunt ons dan bellen op 0800-0402 en dan kan een collega met je meekijken naar de situatie. 


Reageer