Skip to main content

@Erwin_ 

Ik heb precies het zelfde probleem, kreeg opeens ook twee keer een email dat mijn voorbesteld abonnement geanuleert wordt ook hier gaat het om een nieuwe glasvezel aansluiting.

Admin: Eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

HoI @Toetje583 . Welkom op het forum.

Wat vreemd. Je hebt je gegevens al ingevuld en ik zie inderdaad een annuleringsmail.  Maar ik zie ook nog een lopende bestelling.

Heb jij hierover ook contact gehad met een andere KPN medewerker? 


HoI @Toetje583 . Welkom op het forum.

Wat vreemd. Je hebt je gegevens al ingevuld en ik zie inderdaad een annuleringsmail.  Maar ik zie ook nog een lopende bestelling.

Heb jij hierover ook contact gehad met een andere KPN medewerker? 

Nee nog niet,  denk wacht je reactie even af. Wat stel je voor? 


Heb je al een MIjnKPN profiel aangemaakt? Zo niet, zou je dat eens kunnen doen en kijken of je dan je bestelling kunt zien?

 

 


Heb je al een MIjnKPN profiel aangemaakt? Zo niet, zou je dat eens kunnen doen en kijken of je dan je bestelling kunt zien?

 

 

Als ik het goed begrijp, heb je dan een klantnummer nodig als ik mijn bestellingen probeer op te halen moet ik eerst mijn adres toevoegen maar dit wordt niet gevonden in het systeem.

"Aan je KPN ID is momenteel geen KPN Internet abonnement gekoppeld. Je kan je abonnement koppelen in MijnKPN of in de MijnKPN app.”

Als ik dan klantnummer uit de annuleer email pak en probeer dit op mijn adres toe te voegen lukt het niet omdat dit niet in systeem gevonden wordt.

 


@Toetje583  Ik stuur je via privébericht even het klantnummer wat ik van jou zie. Kun je het daarmee nog eens proberen?


Voor de meelezers. Alles lijkt nog goed op de rails te staan.

@Toetje583 Als er toch iets dreigt mis te gaan, geef me hier even een seintje.