Skip to main content

Hi KPN,

Door onbekende oorzaak hebben wij sinds 29 maart al geen glasvezel signaal meer geconstateerd door onze provider T-Mobile. Daags erna kwamen er monteurs van KPN over de vloer die al snel een breuk op 169 meter van ons huis constateerde. Zij gaven tevens aan niets te gaan doen omdat dit nog binnen garantie termijn zou vallen van de partij die alle voorzieningen in onze nieuwbouwwijk hebben aangebracht in 2018.

Sindsdien hebben wij talloze keren contact gehad met zowel T-Mobile als met jullie. 

Nu 6 weken en tal van loze beloftes later zitten we nog steeds zonder oplossing terwijl wij zowel mijn partner als ik voor werk afhankelijk zijn van goed internet.

Ik zal de frustratie achterweg laten en hoop op een zeer spoedige oplossing via dit kanaal aangezien telefonisch contact tot op heden uitsluitend tot teleurstelling heeft geleid.

Ik verneem graag spoedig van jullie.

 

Groet Bart

Hier op dit forum gaat u niets bereiken. Want dit forum is alleen voor klanten van KPN. U bent klant van een andere provider. En dus zal het probleem ook opgelost moeten worden via deze andere provider. 

U kunt misschien contact opnemen met KPN Netwerk.

https://www.kpnnetwerk.nl/

Maar ik ben bang dat da ook niet veel resultaat zal hebben.


Dank voor je bericht Nick.

We waren net op zoek naar een nieuwe provider maar ben bang dat KPN niet op het lijstje met potentiële kandidaten komt.

Ik heb een bericht achtergelaten bij KPN netwerk en ontving een automatisch antwoord dat binnen 3 weken contact wordt opgenomen 😢.

Ik ga andere kanalen buiten KPN aanschrijven om aandacht te vragen voor de erbarmelijke service.

Nogmaals bedankt Nick :-)


Je bent hier bij de provider kpn. Die heeft niet met het netwerk van doen. Kpnnetwerk,  overigens een ander bedrijf, is de beheerder van het netwerk.  Maar jij betaald iedere maand aan T-mobile. Zij MOETEN dit voor jou oplossen.  Als klant zijnde heb jij niets te maken met hun toeleveranciers.  De verkopende partij is verantwoordelijk voor de werkende verbinding.  Als T-mobile het niet voor elkaar krijgt dan doen ze hun werk dus niet goed. 


We waren net op zoek naar een nieuwe provider maar ben bang dat KPN niet op het lijstje met potentiële kandidaten komt.

Ik denk dat u in deze situatie het beste juist wel klant van KPN kunt zijn. De kans dat het dan snel opgelost word is dan het grootste. 


Als Netwerk niet meewerkt maakt de oplostermijn niet zoveel uit, alleen de start van het oppakken van het probleem is wat sneller, bij T-Mobile moet dit eerst via de technische afdeling die zo 5 tot 10 werkdagen nodig kunnen hebben om netwerk aan te sturen.

Hier gaat alleen het volgen van het probleem wat beter, zodra bij TM eennprobleem is doorgezet word het afgemeld, bel jij opnieuw moet er weer een Ticket naar de TD en begin je weer opnieuw van voren af aan.