Skip to main content

Meer dan 2 maanden geleden is door Volker Wessels (in opdracht van KPN) glasvezel aangelegd. Het bleek niet te werken.

Nu ben sinds die tijd bezig om iemand te pakken te krijgen die dit gaat oplossen. KPN doet niets en stuurt me naar Volker Wessels die vervolgens ook niets doet. “We maken een melding” verder komt het niet.

Na vele telefoontjes ben ik het nu meer dan zat.

Wie bij KPN neemt nu eens de verantwoordelijkheid om de eigen onderaannemer aan te spreken op niet functioneren/leveren.

Het probleem bij de klant laten liggen en deze bij een onderaannemer het bos in sturen vind ik echt niet kunnen.

Kortom KPN, doe eens wat en los het op!

Postcode **** **

Een meer dan boze klant

Henk de Vries

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Kan je misschien uitleggen wat er fout is? Hebben ze hem op de verkeerde plek gemonteerd, lijn kapot, geen signaal? Wat werkt er niet en wat is er tot nu toe geprobeerd? Hier op het forum hebben wij enkel de informatie die jij met ons deelt.


Het is fysiek goed aangelegd.

Alleen komt er blijkbaar geen licht op de vezel.

Dat werd al geconstateerd bij de aanleg, maar werd toen niets mee gedaan.

Een monteur moet nu kijken waar het mis gaat.

Die moet dan wel wat gaan doen…..


En welke stappen zijn tot nu doorlopen? Is er al een monteur van KPN de provider geweest om KPNNetwerk aan te sturen? Al iets van VWT gehoord? 


Nee, diepe stilte.

Steeds wordt er aangegeven dat :

ik word teruggebeld (niet dus)

er een afspraak volgt (niet dus)

etc.

Allemaal "feel-good” antwoorden die niet tot enige concrete actie leiden.

Bij de klantendienst VWT heeft men weer geen zicht en/of sturing op de planning, dus kan ook niets nagaan of uitzetten.

En als je KPN belt dan weet/kan die ook niets en verwijst weer naar VWT.

 

Ik ben klant van KPN en verwacht van KPN een fatsoenlijk antwoord/planning.

Dat KPN zaken wil doen met VWT wil en moet ik geen last van hebben

 

 


Maar voor de goede orde, weten wij dat het glasvezel kapot is? Is het al afgemeld als gereed door de afdeling KPNNetwerk? Want als netwerk.kpn.com zegt dat glasvezel beschikbaar is dan moet de communicatie via KPN lopen en zullen wij gewoon een monteur aansturen welke constateert dat je glasvezel kapot is. Als op die website staat dat het nog moet worden aangelegd dan is je provider enkel bekend met de koperlijn in huis en zal je contact op moeten nemen met het netwerk gedeelte via netwerk.kpn.com.

Zelf contact opnemen met VWT is zinloos, dit moet altijd vanuit kpn of KPNNetwerk want hun willen betaald krijgen dus hebben ze een opdracht van 1 van de 2 nodig.


Het is nooit goed aangelegd. (zie eerste zin van mijn 1e bericht)

KPN stuurt je door naar VWT en neemt geen verantwoordelijkheid. KPN “kan niets zien m.b.t. de status van aanleg” zolang het niet is afgemeld als werkend (wat het dus niet is).

Nogmaals, waarom kom ik steeds bij VWT terecht (zelfs via het voice-response systeem van KPN) terwijl ik klant ben bij KPN.

Ik wil dat een KPN-er er bij VWT achter aanzit en weet wat er speelt.

Wie bij KPN gaat dat nu eindelijk eens doen???

 


Je zal zelf ook niet bij vwt moeten zijn maar bij kpn netwerk. Hun zijn te bereiken via netwerk.kpn.com. 


Als je het telefoonnummer van netwerk.kpn.com belt wordt je dmv het voiceresponse systeem meteen doorgeschakeld naar VWT als je de keuze maakt "ik wil een medewerker spreken".

 

Nogmaals, ik ben KPN klant  geen VWT klant.

 

Wie is de verantwoordelijk manager bij KPN.

Daar wil ik wel eens een goed gesprek mee hebben.


Hoi @Henk-C, welkom op onze community! Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. Ik denk dat je hiervoor het beste toch bij mijn telefonische collega's. Als de glasvezelverbinding nog niet actief is, is dat de netwerkafdeling op netwerk.kpn.com, op de statuspagina kun je kijken wat de voortgang is. Je kunt hierover ook gewoon bellen met 0800-0402.


Reageer