Skip to main content

Gisteren hebben wij de sleutel gekregen van ons nieuwbouwhuis. In de meterkast zit een aansluiting voor KPN glasvezel. Het is ook al aangesloten met een oranje kabel. 

Als ik via de KPN site onze verhuizing wil doorgeven, staat er dat de glasvezel nog niet beschikbaar is en wordt aangelegd in november tot januari. Ik kan dus mijn verhuizing niet doorgeven en er kan geen abonnement worden afgesloten. Echter bij alle buren, waarvan de aansluitingen tegelijk zijn aangelegd, is de aansluiting volgens de site wel beschikbaar. 

 

Meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice, die me doorverwezen naar KPN netwerk, waar ze me weer terug verwijzen naar de klantenservice. Ik word er moedeloos van... Er wil niemand even komen kijken of vertellen hoe dit kan. 

Wie kan me hierbij helpen? 

 

Hallo @Marleen1989, welkom. 

Wat ontzettend onhandig dat het niet lukt om de aansluiting aan te vragen. Ik ben bang dat jullie woning bij KPN NetwerkNL (nog) niet gereed is gemeld. Helemaal vreemd natuurlijk als de buren al wel een aansluiting aan kunnen vragen… Ik zou er graag voor jullie in willen duiken. Is het adres in jouw profiel het adres van jullie nieuwe woning?