Skip to main content

Al sinds 25 juli zit ik zonder internet en tv. KPN netwerk laat me ondanks urenlange gesprekken aan de telefoon in de kou staan. Tot op heden, 3 september inmiddels, is er nog steeds geen glas signaal. Niemand laat mij weten of ik ooit weer over het glasvezelnetwerk kan beschikken. Er moet gegraven worden. Intussen krijg ik wel de maandelijkse faktuur voor iets wat ik niet heb. Ik zei aan de telefoon dat ik niet denk dat ik ooit nog gerepareerd wordt.

Hallo @Dutchglobetrotter dat heb je natuurlijk ook aan KPN, de provider, gemeld, toch? Want daar ben je klant. Je zou om een noodpakket kunnen vragen ter overbrugging.

 

 


Hi @Dutchglobetrotter en welkom op het forum! 

Als je geen diensten hebt dan kun je inderdaad het beste met ons bellen via 0800-0402. Voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar en dan kunnen mijn collega's een noodoplossing voor je aanvragen. 

Wat de abonnementskosten betreft, via onze vergoeding bij een netwerkstoring pagina kun je, nadat de storing opgelost is, de abonnementskosten terugvragen voor de periode waarin je geen diensten had.

Hopelijk is het nu niet lang wachten meer.