Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb sinds kort een nieuwbouw appartement in Tilburg, daar was van KNP een glasvezel voorziening aangebracht. maar tijdens de verhuizing is het kastje geraakt en de blauwe kabel is gebroken. Op 20-12-2022 was iemand van T-Mobile geweest om internet aan te sluiten maar kreeg dat helaas niet voor elkaar. die verwees mij naar een monteur van KPN om de breuk op te lossen. 

Mijn vraag:

-moet ik zelf een monteur inschakelen bij jullie of doet T-Mobile dat? ik ben namelijk geen klant bij KNP

-is de breuk eenvoudig op te lossen?

 

Dag @Lars Oome dit zal je provider voor je moeten regelen.  Zij hebben de juiste ingang bij kpnnetwerk.  Informeer wel goed naar eventuele kosten want die kunnen behoorlijk zijn.


Informeer wel goed naar eventuele kosten want die kunnen behoorlijk zijn.

En dat is denk ik ook precies de reden dat T-Mobile zegt: regel het zelf met KPN. Dan hebben zij niks met die kosten te maken.


Je zou nog bij kpnnetwerk.nl kunnen informeren.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens.  Maar nogmaals Informeer naar de kosten en vraag het zwart op wit!!!! Hier ben je bij kpn de provider en die kunnen niets voor je doen.