Op 18 november is de installateur langsgekomen om Glasvezel Internet aan te sluiten. Hij kon echter de glasvezelkabel aan de buitenkant van de woning niet vinden en heeft daarna de order On Hold gezet.
Sindsdien hebben we niets meer van KPN vernomen totdat we zelf met de klantenservice hadden gebeld. Zij zagen niets anders in het systeem staan dan de afspraak van 18 november en dat die op hold stond.Â
Na meerdere gesprekken met zowel KPN Netwerk als Provider vond men in het systeem dat er na 16 december weer navraag gedaan kon worden.
Niemand bij Netwerk of Klantenservice kon mij verder helpen en ze bleven maar zeggen dat ik moest wachten. Ondertussen kreeg ik meer het gevoel dat iedereen op elkaar aan het wachten is, want niemand kon mij iets vertellen over een volgende afspraak om de kabel te vinden. Ondertussen is er een maand voorbij en heb ik nog altijd geen internetaansluiting in mijn woning.
Blijkbaar kan binnen de klantenservice en netwerk ook niemand contact opnemen met de back-office, die nu met het probleem bezig zouden zijn.
Tot op heden heb ik nog altijd geen idee wanneer men de aansluiting komt maken en mijn geduld is met deze dramatische communicatie ook ver op.