Skip to main content

Eind vorig jaar hebben we bericht gekregen dat er glasvezel beschikbaar zou komen voor onze woning. Omdat we al jaren klant zijn van KPN hebben we gelijk akkoord gegeven zodra het beschikbaar is dat onze aansluiting zou worden omgezet met de daarbij behorende aansluiting in de woning.

Nu stond er eind vorig jaar onaangekondigd iemand bij ons aan de deur die in huis een kijkje kwam nemen waar de eventuele aansluiting zou worden geplaats. Helaas waren wij op dat moment niet thuis. Na telefonisch contact met KPN en meerdere malen doorverbonden te zijn geweest zou er eind januari iemand langs komen voor de schouwing. Echter is er niemand geweest op deze dag.

Nu echter de glasvezel aansluiting aangelegd is in de stoep voor de woning (nog niet tot aan de woning) heb ik vorige maand contact gehad en zou ik worden gebeld voor een schouwing, echter ben ik tot op heden nog niet gebeld.

Afgelopen week heb ik met mijn overbuurman gesproken en blijkt dat zijn KPN glasvezel aansluiting al in de woning is geplaatst.

Is het plaatsen van een aansluiting mogelijk zonder schouwing ?

Indien nee hoe kan ik zo snel mogelijk een schouwing regelen ?

Wat zegt deze site over de status van uw adres als u postcode en huisnummer invult?

Dit is de huidige status van mijn aansluiting

Dan moet je nog even geduld hebben @Breinstein75 

Dat zal geen probleem zijn @JanD 😉.

Dank u wel voor u reactie.

Hi @Breinstein75, welkom hier.

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door onze community, waarvoor dank. Ik verwacht ook dat je nog even geduld moet hebben. Je kunt ze lf ook nog contact opnemen met de netwerkbeheerder, bereikbaar op 0880 06 37 44 op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur. Hopelijk hebben ze een update voor je. 

Reageer