Skip to main content

Nadat er naast ons huis een nieuwe woonwijk verrezen is, hebben we ook een KPN glasvezelkast als buur gekregen.

Continue komt daar een zoemend gebrom uit, wat ons leefgenot behoorlijk aantast. Voortdurend is de zoomtoon aanwezig en is zelfs binnenshuis te horen. Wij hebben niet om die kast gevraagd. Ongevraagd worden wij dus getrakteerd op een zeer irritant, altijd aanwezig geluid.

Vorige week sprak ik een monteur die in de kast bezig was en leerde toen dat het een KPN kast betrof (eerder dachten we dat het van de gemeente was). De betreffende monteur was ook van mening dat de ventilator in de kast wel erg veel lawaai produceert. Volgens hem kon dat beter en kon die ventilator vervangen worden door een stiller exemplaar.
KPN zou ons daarmee een groot plezier doen. Ik hoop dan ook op een reactie van KPN.

Hartelijke groet,

  1. Moison, Hillegom

Hoi @frjmoison. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is en dat je graag wilt dat dit probleem wordt verholpen. We hebben een speciaal nummer om dit soort dingen te melden. Je kan hiervoor het beste bellen met het nummer 0800 0150. Zij kunnen dit verder gaan onderzoeken/verhelpen. Laat je mij weten hoe het afloopt?


Hoi @frjmoison. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is en dat je graag wilt dat dit probleem wordt verholpen. We hebben een speciaal nummer om dit soort dingen te melden. Je kan hiervoor het beste bellen met het nummer 0800 0150. Zij kunnen dit verder gaan onderzoeken/verhelpen. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Beste Vikash,

Dank je wel voor je reactie.

Omdat een andere collega van jou er ook al mee bezig is, heb ik e.e.a. even afgewacht.

Het is nog niet opgelost maar ik vertrouw er op dat dat wel gaat gebeuren.
Mocht dit binnen afzienbare tijd toch niet het geval zijn, zal ik zeker naar het
door jou gegeven nummer bellen om opnieuw melding te doen.
Hartelijke groet,
F. Moison


Ik had niet gezien dat je voor dezelfde vraag nog een ander topic had aangemaakt. Als je nog vragen hebt, dan kan je deze vraag het beste stellen in het andere topic. 


Reageer