Skip to main content

Een paar maanden geleden is er bij ons wijk is glasvezel aangelegd. Toen de installatie van het kastje in de meterkast gereed was, branden er twee lampjes. De power en glas lampjes branden. Nu hebben wij vorige week besloten over te gaan op glasvezel. Maar nu zag ik dat het kastje in de meterkast nog maar 1 lampje brand, het power lampje? Het lampje van glas brand niet meer?

Kan dit kloppen?

Vgrt.

Fred

Beste @Fred Brands,

Zou je hier eens een foto kunnen plaatsen van dat kastje?


 


Hallo @Fred Brands, leuk dat je gekozen hebt voor glasvezel van KPN! Dat alleen het power-lampje brandt, is eigenlijk geen goed teken. Het glasvezelkastje heeft wel stroom, maar ontvangt geen glasvezel signaal. Je kunt in dat geval het beste telefonisch contact met ons opnemen. Het forum is een plek voor en door KPN klanten, een plek waar klanten vooral elkaar helpen. Uiteraard lezen moderators mee en springen zij bij waar nodig, maar een reactie kan wel even op zich laten wachten. Voor een snellere oplossing kan ik je daarom aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Vind je het niet erg om even op een reactie te moeten wachten, dan helpen we je natuurlijk graag hier verder. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


@Fred Brands heb je dat glasvezelkastje eens van het stroom gehaald? En daarna weer aangezet? Blijf dan nog steeds alleen het powerlampje branden?


Er blijft maar 1 lampje branden.


Hallo @Fred Brands, leuk dat je gekozen hebt voor glasvezel van KPN! Dat alleen het power-lampje brandt, is eigenlijk geen goed teken. Het glasvezelkastje heeft wel stroom, maar ontvangt geen glasvezel signaal. Je kunt in dat geval het beste telefonisch contact met ons opnemen. Het forum is een plek voor en door KPN klanten, een plek waar klanten vooral elkaar helpen. Uiteraard lezen moderators mee en springen zij bij waar nodig, maar een reactie kan wel even op zich laten wachten. Voor een snellere oplossing kan ik je daarom aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Vind je het niet erg om even op een reactie te moeten wachten, dan helpen we je natuurlijk graag hier verder. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Staat er in….


t.a.v. @Denise_ 


Hoi @Fred Brands, ik neem het even over. Ik zie dat je nieuwe abonnement gepland staat voor 7 januari. Het kan dus kloppen dat er nu nog geen signaal op de lijn zit. Tegen die tijd moet dat er wel zijn. Er is ook een monteur ingepland zie ik, als er iets mis is met de lijn kan hij dit oplossen of vervolgstappen in werking zetten!


Hoi @Fred Brands, ik neem het even over. Ik zie dat je nieuwe abonnement gepland staat voor 7 januari. Het kan dus kloppen dat er nu nog geen signaal op de lijn zit. Tegen die tijd moet dat er wel zijn. Er is ook een monteur ingepland zie ik, als er iets mis is met de lijn kan hij dit oplossen of vervolgstappen in werking zetten!

 

Akkoord, bedankt voor de reactie. Het groene lampje heeft in den beginnen wel gebrand?!

Fred


Dat kan hoor, het kan zijn dat dat was om iets te testen of iets in die richting.