Skip to main content

Sinds 22/9/23 ben ik overgestapt naar KPN en bij het aansluiten van het glasvezelkastje op het glasvezelpunt krijg ik een direct rood lampje bij alarm.

Monteur is langsgeweest er is een ticket aangemaakt maar er wordt verder geen actie ondernomen. Ontelbaar veel keren gebeld maar wordt ‘van het kastje naar de muur gestuurd’: 08000402 zegt dat het hun afdeling niet is. Vervolgens (088) 006 37 44 gebeld en zij zeggen dat een andere collega hierover gaat en dat ze een belverzoek bij hen neerleggen. Uiteraard gebeurd er niks en we zijn nu 3 weken verder. Meer mensen hier last van?

Goedemorgen @Armando89 en welkom hier op ons forum!

We zijn inmiddels een paar dagen verder, is er nog iets in de situatie veranderd? Het lijkt er op dat je aan het wachten bent op KPN Netwerk en zij zijn inderdaad verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel waar waarschijnlijk iets niet helemaal goed is gegaan 😞 Ik weet niet of ik dit proces voor je kan versnellen maar wil natuurlijk wel graag kijken of ik hier iets voor je in kan betekenen. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?


Beste @JanZ_ hierbij heb ik mijn profiel geüpdate. Ik hoop dat het zsm wordt opgelost en dat ik wordt gecompenseerd. 
Mvg, Armando Adriaanse 


Beste @JanZ_ hierbij heb ik mijn profiel geüpdate. Ik hoop dat het zsm wordt opgelost en dat ik wordt gecompenseerd. 
Mvg, Armando Adriaanse 

Bedankt voor het invullen van je profiel @Armando89. Ik zie dat je van Delta overstapt naar KPN en als het goed is, kun je nu nog gebruik maken van je verbinding van Delta. Dit zal in principe pas worden stopgezet zodra wij de boel werkend hebben gekregen, op dat moment gaat er een seintje naar je huidige provider. In dat kader kan ik je dan ook geen compensatie hier voor aanbieden, het spijt me.

Wat het probleem nu is; je gaf aan dat de monteur een ticket had aangemaakt alleen zie ik helemaal geen ticket. Daar gaat dus iets niet goed. Daarom heb ik een nieuwe monteur ingepland op 2 november tussen 8.00 en 10.00. Eerlijk gezegd ga ik er niet vanuit dat hij het probleem op kan lossen maar hij zal dan opnieuw een ticket aan moeten maken om de juiste afdeling weer aan te sturen. Het is nogal omslachtig en als het anders kon, had ik dit ook op een andere manier voor je geregeld. Hopelijk heb jij nog iets van geduld over! 🙏🏻


Beste Jan,

 

Hier nogmaals een update: Er is een monteur en vervolgens 2 service monteurs langsgeweest (vorige week jl.). Zij hebben vastgesteld dat er schade is aan de glasvezelkabel aan de buitenkant. Ik heb weer meerdere malen KPN proberen te bellen voor wen herplanning alleen geen antwoord als resultaat. Ik probeer het na 1 keer nog via deze weg en anders is voor mij echt de maar vol. Dan moet ik namelijk concluderen dat de service van KPN onvoldoende is (na 2,5 maand gezeik en ik nergens mee verder kom!!!!) en ik geen gebruik van mijn diensten kan maken dus ontbinding van mijn contract zal aanvragen.

 

met vriendelijke groet,

 

Armando Adriaanse 


Goedemorgen @Armando89 en bedankt voor de terugkoppeling.

Heel begrijpelijk dat je er op een bepaald punt klaar mee bent, daar kan ik me echt heel goed iets bij voorstellen. Nu zie ik dat ze je vandaag hebben proberen te bellen en als het goed is, hebben ze je voicemail ingesproken. Kun jij dit bevestigen?