Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelkastje kapot al 4 dagen zonder internet

• September 11, 2022
  • 4 reacties
  • 159 keer bekeken

glasvezel kastje kapot al 4 dagen zonder internet , Tv en computer

Van kastje naar de muur gestuurd wat een onwetenheid op de klantenservice zeg 

En na 6x bellen nog steeds geen oplossing 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@Dortse Sorry, ik denk dat jouw reactie er tussendoor geschoten is, waardoor we 'm niet eerder hebben gezien. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er op 12 september een monteur bij je langs geweest is. Werkt sinds dien alles zoals het hoort?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 11, 2022

De klantenservice hoeft ook niets te weten. Die moeten gewoon netjes volgen wat er op hun scherm verschijnt. Hoe communiceert u richting de klantenservice? Als u gelijk al begint met dat uw glasvezelkastje stuk is, dan doet u het dus verkeerd. U moet gewoon zeggen dat u geen internet heeft. De medewerker gaat vervolgens een heel stappenplan af wat tot resultaat zal hebben dat er een monteur in gepland word.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 11, 2022

Hi @Dortse, welkom hier. 

Wat naar dat je al 4 dagen zonder internet zit. 

Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 11, 2022

Dat staat al ingevuld 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Dortse Sorry, ik denk dat jouw reactie er tussendoor geschoten is, waardoor we 'm niet eerder hebben gezien. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er op 12 september een monteur bij je langs geweest is. Werkt sinds dien alles zoals het hoort?