Skip to main content

Mijn glasvezel kastje is los, graag zou ik een monteur laten komen, dit lukt mij niet via de site of telefonisch. Kan iemand mij helpen, dat er toch een monteur komt?

Mijn glasvezel kastje is los, graag zou ik een monteur laten komen, dit lukt mij niet via de site of telefonisch. Kan iemand mij helpen, dat er toch een monteur komt?

 

Admin: Reacties samengevoegd met bestaand topic, afgesplitst van dit topic


Mijn glasvezel kastje is los, graag zou ik een monteur laten komen, dit lukt mij niet via de site of telefonisch. Kan iemand mij helpen, dat er toch een monteur komt????

Ten eerste post u dezelfde vraag twee keer en ten tweede heeft het geen zin een bericht te plaatsen in een thread van een jaar geleden.

Wat bedoelt u met “los”. Welk kastje? Foto zou helpen.


Het gaat om dit kastje en sorry dat ik het 2x heb geplaatst. Heb vanmiddag een uur aan de telefoon gezeten met kpn. Modem gereset....wifi punt gereset.....maar zij kon geen afspraak inplannen om een monteur te laten komen en gaf aan dat ik dit zelf on line moet doen, wat mij echt niet lukt.....het kastje is los gegaan, omdat ik een stroomstoring heb gehad in de meterkast en op het kastje een plank is geland. Is een heel lang verhaal, maar het kastje zit nu los en alles is er nu al een paar keer uit geweest. Wil er best voor betalen, als het maar weer vast komt te zitten.


Even wachten tot een moderator langs komt (kan een paar dagen duren), die kan een monteur inplannen.


Misschien een domme vraag, maar wie zorgt ervoor dat een moderator langskomt?


Misschien een domme vraag, maar wie zorgt ervoor dat een moderator langskomt?

Moderatoren zijn KPN medewerkers die het forum “beheren”. Ze bekijken alle of vrijwel alle berichten die hier geplaatst worden. Als ze zien dat een klant zoals u niet geholpen kan worden door andere klanten zoals ik, dan proberen ze een oplossing te vinden. In dit geval dus een monteur inplannen.

0800-0402 is sneller maar ik begrijp dat u dat al geprobeerd hebt.


Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Ik hoop dat het goedkomt. 


Hoi @Ka Hidding, welkom op ons forum! Ik zie dat je je profiel al ingevuld hebt dus heb ik meteen een monteur voor je aangevraagd.
Deze staat nu aanstaande vrijdag 13-01-2023 ingepland tussen 08:00 en 10:00.
Als dat niet uitkomt kun je hem herplannen via de link die je hiervoor gekregen hebt of telefonisch via 0800-0402


De monteur is geweest, kastje vastgezet en heeft ook gelijk de modem in de woonkamer geplaatst. Kabel getrokken vanaf de meterkast, naar de oude kpn aansluiting. Een super monteur, die ook zei dat het idd niet de ideale situatie was, met het modem in de meterkast, waar ook onze huistelefoon nu zat. Jammer dat bij het installeren dit volgens een andere monteur niet kon......maar ik ben nu superblij!!!!😊