Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelkastje mist, aansluiting nog niet gereed

• April 27, 2023
  • 4 reacties
  • 129 keer bekeken

Hier zelfde vraag! Ik mis ook glasvezelkastje,  monteur is afgelopen dinsdag aan het werk geweest.

communicatie vanuit KPN is slecht/onduidelijk!

vanmorgen mail dat er voor 22/5 een monteur van Netwerk contact opneemt. Echter is deze al geweest. Dus niet nodig. 
Mijn KPN geeft aan dat ik per 22/5 mijn glasvezel kan gebruiken. Echter mis ik hiervoor nog het glasvezelkastje. De aansluiting is reeds aanwezig! Graag dit kastje toesturen.

in dezelfde mail wordt aangegeven dat ik nieuwe tv ontvangers ga ontvangen. Welke ik niet wil, want die ik heb werken goed. Kan dit geannuleerd worden?

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door dommeke

Er zijn 2 soorten monteurs actief bij KPN met glasvezel (binnen zeer gescheiden deelorganisaties), de kabel aansluiters en de thuisnetwerk aansluiters. Let er wel op dat je voor 22 mei bericht hebt dat de netwerk aansluiter komt. Overigens, dit is nog snel.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 27, 2023

Deze mail vind ik nogal tegenstrijdig met de info op de app

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 27, 2023

Lijkt mij dat de monteur het glasvezelkastje komt plaatsen... dat doet in bepaalde situaties een monteur van KPN Netwerk. Soms word die opgestuurd en mag de klant het zelf doen. Maar dat is niet altijd zo.

• Antwoord
  • April 27, 2023

Er zijn 2 soorten monteurs actief bij KPN met glasvezel (binnen zeer gescheiden deelorganisaties), de kabel aansluiters en de thuisnetwerk aansluiters. Let er wel op dat je voor 22 mei bericht hebt dat de netwerk aansluiter komt. Overigens, dit is nog snel.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 27, 2023

Ik ga het meemaken… thnx guys!