Skip to main content

Hallo,

Het glasvezelaansluitpunt is geinstalleerd, het aansluitpakket heb in ontvangen, maar het glasvezelkastje ontbreekt. Dinsdag a.s. is de “aansluitdatum”. Betekent dit dat er dan een monteur langskomt voor dit kastje? Ik heb hier geen bericht en dus geen tijd voor ontvangen.

Groet, Mervin

Dat kastje, komt met de monteur.


Ha @MervinC, welkom! Ik haak even aan. In principe kan de monteur een glasvezelkastje aansluiten, maar dan moet er wel een afspraak zijn. En aangezien jij aangeeft dat je van niets weet, vraag ik me even af of het wel goed gaat. Normaliter zou ik adviseren om te bellen met 0800-0402, maar zij zijn op zondag alleen bereikbaar voor storingen. Kan je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.


Hoi @Marcia_ , ik mijn profiel aangevuld.


Bedankt! Ik wil inderdaad een monteur inboeken. Dat kan ik echter pas aanvragen als de aansluitdatum geweest is, dus dat zal morgen worden. Heb jij een voorkeur qua datum en dagdeel waarop de monteur langs kan komen?


Volgende week in de ochtend, dag maakt (nog) niet uit.


Ha @MervinC, direct een monteur aansluiten lukte niet. Dus ik heb een ticket voor je aangemaakt en naar aanleiding daarvan wordt er binnen 3 werkdagen contact met je opgenomen. Mijn collega's zullen het verder voor je in orde maken!


Dank je!


Ik ben gebeld met het bericht dat ik gebeld zal worden voor een afspraak. Degene die ik sprak kon mij niet vertellen hoe lang dit zal duren.

Ik zou toch graag willen weten wanneer het aansluiten rond zal zijn… 


Ik zie het inderdaad! En ik kan je helaas ook niet vertellen hoe lang het duurt. De aannemer is nu aangestuurd en zij zijn verantwoordelijk voor de planning. Het is dus helaas echt even afwachten.