Skip to main content

Ik ben vandaag naar een nieuw appertment verhuist en ben er achter gekomen dat de stroom adapter  van het glasvezel kastje mist. Nu las ik dat er een monteur moet langskomen voor een nieuwe stroom adapter klopt dit? Of is deze ook ergens los te bestellen? 
 

mvg

Jasper

Hi @Jasperz!

Niet zo handig dat je glasvezelkastje geen stroom krijgt, dat doet ie niet zo veel natuurlijk 😬

Ik kijk graag voor je hoe we dit in jouw specifieke geval het best op kunnen lossen. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je actuele persoons- en adresgegevens ook het oude adres noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan 🙂

 


@Maja_ dank voor de snelle reactie, heb het allemaal aangepast op mijn profiel.


Bedankt @Jasperz!

Het versturen van een losse adapter lukt niet, dus daarom heb ik geprobeerd om een installatiemonteur in te plannen, die kunnen dit soort dingen ook oplossen. Helaas is daarbij iets niet goed gegaan, ik kreeg na het inplannen een foutmelding. Daarom heb ik jouw situatie nu voorgelegd aan onze leveringsafdeling, met de vraag of ze a. alsnog een losse adapter op kunnen sturen zodat je de boel zalf aan kunt sluiten, of b. of ze een monteur in kunnen plannen die dit voor jou gaat doen.

Binnen 3 werkdagen horen ze dit op te pakken en indien noodzakelijk hierover contact met je op te nemen. Ik zal vanaf mijn kant in de gaten houden of ik zie dat er iets is gebeurd met het verzoek, zou jij het ook willen laten weten als jij iets van ons hoort? Dan houden we elkaar op de hoogte!


@Maja_  mijn dank is groot! En indien ik niks hoor laat ik het weten. Werkze en fijne zondag nog.


Hallo @Jasperz als je weet wie de vorige bewoners waren, kun je ook aan hen vragen om die adapter terug te geven, want zij kunnen er toch niets mee.

 

 


Hi @Jasperz,

Ik heb net even gespiekt en zie nu dat er alsnog een monteursafspraak gemaakt is. Puur even ter controle: hier was jij zelf ook al van op de hoogte? 🙂


@Maja_ ja dezelfde dag kreeg ik dat bericht. Hij komt

donderdag langs dus ik hoop dan dat alles gefixt is.

 

wel apart want hij hoeft alleen die adapter in het stopcontact te doen.😂


Hi @Jasperz,

Omdat ik best benieuwd was of het inmiddels geregeld was, heb ik even gespiekt en als ik op de monteursbon af moet gaan lijkt het er op dat de monteur gelukkig niet alleen een stekker in het stopcontact heeft hoeven steken maar ook wat andere dingen aan heeft gesloten 😊

Ik hoop dat alles nu helemaal naar wens is en wil je veel geluk wensen in je nieuwe woning!


@Maja_ ja het werkt allemaal! Hij heeft een nieuw glasvezel kastje opgehangen en het werkt nu perfect! Hartelijk dank.


Ah kijk aan, alles nieuw is wel zo fijn 😊