Skip to main content

Goedenavond ,

 

ik heb al 3 uur met kpn gebeld van het kastje naar de muur zoals ze dit noemen … ik zit met het volgende probleem ;

glasvezel kastje is tijdens de verbouwing kapot gegaan de kabel is binnens huis geknapt en er steekt nu paar cm uit de muur …

 

er is een monteur geweest die kon er niks aan doen (hij was voor buitenshuis) , toen is er een andere monteur gekomen die kon er ook niks aan doen(die was voor binnenshuis) ..

weer gebeld en toen is er gisteren een monteur geweest die vertelde wederom dat ie niks kon doen (weer een binnenmonteur ) die zegt dat ze een nieuwe moeten graven ..

nu zou ik binnen 1 werkdag een mail ontvangen met een link om afspraak te maken , niks gehad. En heel de dag zitten bellen ben ik ook wel beu … en nu?

 

gr Robert 



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

U is niks verteld over een vervolg afspraak dat u rond 4 kantoor uren wordt teruggebeld door NetwerkNL? Nadat de monteur binnenshuis is geweest?


Goedemorgen @Robertdamen, welkom op het forum!

Wat balen dat het glasvezelkastje stuk is gegaan tijdens de verbouwing. :disappointed_relieved:

Ik ben net als @Pauwerful erg benieuwd of er niets met jou besproken is over KPN Netwerk? Ik vermoed namelijk dat zij langs moeten komen om het glasvezelkastje te herstellen. Heb je al contact gehad met KPN Netwerk? Op hun website vindt je de juiste contactgegevens: Contact met KPN Netwerk.


Ja ze zouden na 4 kantoor uren bellen maar dat is niet gelukt ipv daarvan hebben ze gemaild dat er een afspraak ingepland gaat worden dat ik daar een mail met link voor zou krijgen.. die heb ik niet gehad 


Ik heb 5 verschillende telefoonnummers aan de telefoon gehad , kpn tv internet, kpn netwerk, 0880063744 en nog 2 nummers waar ik naar doorgeschakeld ben iets van 08000652


Kpn netwerk zegt het zit binnen , kpn internet zegt hier moeten ze voor buiten zijn ..  ik weet echt niet wie ik nou moet gaan bellen 


Ik wil graag eens uitzoeken wat ik kan vinden en of ik je verder kan helpen. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


Gedaan


@Bart_Z ik heb aangevuld wat ik wist 


Niks meer gehoord …

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy


Thanks. Ik heb even meegekeken. Ik ga nog even kijken wat ik kan betekenen. Maar wat ik zie is dat het wachten is op KPN NetwerkNL. Hopelijk nemen ze spoedig contact met je op. Als ik nog wat hoor, dan zal ik het je laten weten. 

Ondertussen heb ik je nog wel een noodpakket gestuurd, dan zit je niet helemaal zonder internet. Hier heb je ook bevestiging van gehad via sms. 


Het is ook mogelijk om KPN NetwerkNL te benaderen op 0880063744 met Optie 3, dan moet het ook mogelijk zijn om een afspraak te regelen of in ieder geval meer informatie te krijgen over de voortgang


Bedankt mannen ga ik die bellen want zo staat het naar mijn gevoel helemaal stil , Ooh dat noodpakket is top , ik kom er op terug 


Ik heb kpn netwerk aan de telefoon gehad via bovengenoemd nummer de aannemer die dit gaat maken belt mij vandaag of morgen 


@Robertdamen super om te horen dat de bal weer aan het rollen is! Laat je hier weten wanneer je wat van ze gehoord hebt?


@Bram_ 

ja doe ik hoop dat nu snel geregeld word 🙂


@Bram_ @Bart_Z @Jose_ 

ja het is gemaakt dankjewel 


Dat is top om te horen zeg. :)


Goedenavond Bart_Z,

Ik heb exact ook dit probleem. Tijdens de verbouwing is het kastje van de gevallen en de glasvezel eraf/eruit gebroken. Wat moet ik doen? Mijn vader heeft via internet een melding gedaan maar als ik dit zo lees wordt het een drama. Ik heb twee pubers in huis die ook veel online les hebben dus zit wel een beetje met m'n handen in het haar. Hoor graag van je!

Groet, karly


Hhhg


Goedenavond Bart_Z,

Ik heb exact ook dit probleem. Tijdens de verbouwing is het kastje van de gevallen en de glasvezel eraf/eruit gebroken. Wat moet ik doen? Mijn vader heeft via internet een melding gedaan maar als ik dit zo lees wordt het een drama. Ik heb twee pubers in huis die ook veel online les hebben dus zit wel een beetje met m'n handen in het haar. Hoor graag van je!

Groet, karly

Heb je KPN? Bel dan 0800-0402, en zeg dat het glasvezel kastje kapot is. De medewerker stuurt dan een monteur aan. Mogelijk kan die het maken als de glasvezel niet gebroken / redelijk schoon is en anders kan de monteur de juiste partij (KPNNetwerk) aansturen.