Skip to main content

Ik zie geen enkele mogelijkheid om met kpn te emailen of te chatten. Wat ik in de menu's ook aanklik, ik krijg geen mogelijkheden geboden, zelfs niet om te bellen.

Mijn probleem is dat af en toe het glasvezelnetwerk in mijn appartement uitvalt. Het glasvezelkastje in de meterkast geeft dan twee groene lampjes en het derde is oranje. De experiabox is dan ook uitgevallen. Als ik in de meterkast de stroom even van het glasvezelkastje haal, start het opnieuw op en na een paar minuten werkt alles weer, de experiabox start dan ook weer op.

Ik heb al twee keer een bericht ontvangen van KPN dat in onze wijk aan verbeteringen wordt gewerkt maar ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft want het uitvallen gebeurt ook 's avonds om bijvoorbeeld 22 uur.

Het ligt duidelijk niet aan de aansluitingen naar en vanaf de experiabox, het moet daarvoor liggen bij het glasvezelnetwerk.

Komt dit probleem ergens anders ook voor?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Bel dan !


Dan moeten ze het door en dan weet je waar je aan toe bent


Op dit moment is er een probleem waardoor ze niets kunnen door meten.


Betaalde monteur inplannen , die wordt vanzelf gratis en maak de afspraak als hij toch een betaalde werkbon  uitschrijft deze gecrediteerd wordt. Noteer de naam van de kpn medewerker en het tijdstip dat je belt.


Hallo @Rienvd! Oei, dat klinkt niet goed. Je kunt het beste even met ons bellen (0800-0402). Mijn collega's zouden moeten kunnen zien wanneer en hoe vaak het signaal wegvalt. Als er iets mis is met de glasvezel, dan moet er inderdaad een monteur langskomen. 

@kevster Fijn dat je meedenkt! Het advies dat je geeft is helaas niet goed. Een betaalde monteur is een service monteur, die kan helpen in het thuisnetwerk. Denk aan het verbeteren van de wifi-verbinding en het aansluiten van apparatuur. Ook kan die tegen meerprijs kabels trekken.
Een glasvezelstoring of een kapot aansluitpunt/glasvezelkastje kan hij/zij niet oplossen. Een servicemonteur beschikt niet over de juiste meet- en reparatieapparatuur. De kosten van een zelf ingeplande betaalde servicemonteur worden niet gecrediteerd. Ook niet als er glasvezelstoring aan de hand is. Daar moet immers een andere monteur voor langskomen. 

Als en klant last heeft van een soortgelijke storing, dan is het advies altijd om met ons te bellen/chatten om de storing zo snel mogelijk op te lossen. 

Succes Rienvd!


Oke handig te weten de verschillen tussen de monteurs.