Skip to main content
Beantwoord

Glasvezellampje op aansluitpunt brandt niet

• March 27, 2023
  • 8 reacties
  • 233 keer bekeken

Vanmorgen een bericht gekregen dat mijn internet en tv pakket vandaag is geactiveerd. Alles netjes aangesloten (ja, zwarte kapje van de groene aansluiting af), maar het lampje 'glas' blijft uitstaan. 

Ik heb al gecheckt op storingen. Extra informatie: net verhuist naar een nieuwbouwwoning. 

Beste antwoord door RocknRolf

Beste Alex,

Ik heb het advies van JanD opgevolgd en morgen tussen 8 en 12 komt de monteur op bezoek!

Top, die monteur kan in ieder geval de juiste vervolgstappen nemen en eventueel een onderaannemer inschakelen mits er ergens een kabelbreuk is. Ik heb echter goede hoop dat dit een probleem in de centrale is dat de monteur gelijk kan oplossen. 

Probleem is opgelost! Ftu pigtail was ingedrukt. Herstelt door de monteur en alles nu werkend. Nogmaals dank voor de hulp!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• March 27, 2023

Hallo @RocknRolf haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom af en herstart daarna.

Succes

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2023

Hallo @RocknRolf haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom af en herstart daarna.

Succes

Dank voor de reactie! Helaas heeft dit niet geholpen 😥.

• March 27, 2023

Hallo @RocknRolf dan even bellen met 0800 0402 met als zoekwoord ‘geen internet’.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 28, 2023

Hi @RocknRolf, welkom op het forum. 

Wat ontzettend naar dit. Het lijkt erop dat er geen signaal binnenkomt op je kastje. 

Hallo @RocknRolf dan even bellen met 0800 0402 met als zoekwoord ‘geen internet’.

Is het inmiddels gelukt door met ons te bellen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 28, 2023

Beste Alex,

Ik heb het advies van JanD opgevolgd en morgen tussen 8 en 12 komt de monteur op bezoek!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 28, 2023

Beste Alex,

Top, die monteur kan in ieder geval de juiste vervolgstappen nemen en eventueel een onderaannemer inschakelen mits er ergens een kabelbreuk is. Ik heb echter goede hoop dat dit een probleem in de centrale is dat de monteur gelijk kan oplossen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 29, 2023

Beste Alex,

Probleem is opgelost! Ftu pigtail was ingedrukt. Herstelt door de monteur en alles nu werkend. Nogmaals dank voor de hulp!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 29, 2023

Beste Alex,

Top, bedankt voor de terugkoppeling hier.