Skip to main content

Vanmorgen een bericht gekregen dat mijn internet en tv pakket vandaag is geactiveerd. Alles netjes aangesloten (ja, zwarte kapje van de groene aansluiting af), maar het lampje 'glas' blijft uitstaan. 

Ik heb al gecheckt op storingen. Extra informatie: net verhuist naar een nieuwbouwwoning. 

 

 

Hallo @RocknRolf haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom af en herstart daarna.

Succes


Hallo @RocknRolf haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom af en herstart daarna.

Succes

Dank voor de reactie! Helaas heeft dit niet geholpen 😥.


Hallo @RocknRolf dan even bellen met 0800 0402 met als zoekwoord ‘geen internet’.

 


Hi @RocknRolf, welkom op het forum. 

Wat ontzettend naar dit. Het lijkt erop dat er geen signaal binnenkomt op je kastje. 

Hallo @RocknRolf dan even bellen met 0800 0402 met als zoekwoord ‘geen internet’.

 

Is het inmiddels gelukt door met ons te bellen?


Beste Alex,

Ik heb het advies van JanD opgevolgd en morgen tussen 8 en 12 komt de monteur op bezoek!


Beste Alex,

Ik heb het advies van JanD opgevolgd en morgen tussen 8 en 12 komt de monteur op bezoek!

Top, die monteur kan in ieder geval de juiste vervolgstappen nemen en eventueel een onderaannemer inschakelen mits er ergens een kabelbreuk is. Ik heb echter goede hoop dat dit een probleem in de centrale is dat de monteur gelijk kan oplossen. 


Beste Alex,

Ik heb het advies van JanD opgevolgd en morgen tussen 8 en 12 komt de monteur op bezoek!

Top, die monteur kan in ieder geval de juiste vervolgstappen nemen en eventueel een onderaannemer inschakelen mits er ergens een kabelbreuk is. Ik heb echter goede hoop dat dit een probleem in de centrale is dat de monteur gelijk kan oplossen. 

Probleem is opgelost! Ftu pigtail was ingedrukt. Herstelt door de monteur en alles nu werkend. Nogmaals dank voor de hulp!


Beste Alex,

Ik heb het advies van JanD opgevolgd en morgen tussen 8 en 12 komt de monteur op bezoek!

Top, die monteur kan in ieder geval de juiste vervolgstappen nemen en eventueel een onderaannemer inschakelen mits er ergens een kabelbreuk is. Ik heb echter goede hoop dat dit een probleem in de centrale is dat de monteur gelijk kan oplossen. 

Probleem is opgelost! Ftu pigtail was ingedrukt. Herstelt door de monteur en alles nu werkend. Nogmaals dank voor de hulp!

Top, bedankt voor de terugkoppeling hier.