Skip to main content

Hallo,

Ik ben afgelopen weekend verhuisd en kan in mijn nieuwe woning geen glasvezel internet verbinding aansluiten omdat de lijn bezet is. De vorige eigenaar heeft zijn internet opgezegd. Mijn huidige provider heeft al een aantal keren geprobeerd de lijn te reserveren, zelfs met bewijs dat ik de (enige) bewoner ben.

Hoe kan ik hier internet krijgen? Ik kan op geen manier achterhalen wie de lijn bezet houdt, en kan dus ook niet nieuw internet afsluiten. Graag snel een oplossing.

Mvg,

Niek

Hoi @Niek123456 . Welkom op het forum.

Wat een nare ervaring! Probeer je via ons een abonnement aan te vragen? Of is dat een andere aanbieder? Zo ja, welke?

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? 


Hey,

Via Youfone.


Ai, dat is lastig @Niek123456 . Je bent hier bij de provider KPN. Moderator @Erwin_ heeft geen inzage in jouw klantgegevens bij een andere provider. Jouw aanspreekpunt is Youfone, die heeft daarvoor een ingang bij de netwerkbeheerder.


Aangezien KPN de beheerder van de glasvezellijn is, dacht ik dat daar iets aan te doen is. Youfone heeft al geprobeerd en gezegd me niet verder te kunnen helpen, dus hoop ik dat de beheerder mij verder kan helpen.


Aangezien KPN de beheerder van de glasvezellijn is, dacht ik dat daar iets aan te doen is. Youfone heeft al geprobeerd en gezegd me niet verder te kunnen helpen, dus hoop ik dat de beheerder mij verder kan helpen.

@Niek123456 

KPN Netwerk NL is de beheerder en die hebben geen forum. Dit forum is van de provider KPN. Die twee bedrijfsonderdelen zijn strikt gescheiden.

Maar toch, een beetje hulp kan wel.. Stuur je adres maar even naar mij in een DM, dan kijk ik wat de status is van het adres bij de beheerder.