Skip to main content

Hallo kpn.

Ik heb een probleem met mijn glasvezel.

Ik heb hier met jullie over gebeld.

Heb uitgelegd dat ze in de wijk het glasvezel punt gesloopt hebben. Nu gaan jullie een monteur naar mijn huis sturen. Ik moet hier thuis voor blijven. Kan dus niet naar mijn werk. Het probleem zit ook niet bij mij binnen. Nu zecht de medewerker aan de telefoon dat dit alleen zo kan. Jullie kunnen blijkbaar niet bij de kast buiten gaan kijken. En komen dus hier binnen kijken. Ik heb daar niks aan en jullie ook niet. Kan dit niet anders opgepakt worden? Gr robert

Ja die heb ik nu gehad. Daar moet je wel zelf om vragen. Kpn bied niks aan uit hun eigen. Heb nu een mifi router met 100 gb data er op. Voor de tv heb ik digitenne gekregen. Kpn is dan wel vergeten om alle rtl sbs enzovoort open te zetten. Naar 2 keer bellen is het kwartje gevallen bij kpn. U moet even 24 uur wachten voor dat u tv kan kijken. Ik hoop dat hij het vanmiddag doet.


@robinjoo1 jazeker. Zit al aan m’n tweede noodbundel van een week. 


@robinjoo1 jazeker. Zit al aan m’n tweede noodbundel van een week. 

Ook pas nadat ik zelf de storing gemeld had.

 

 

@Robert1010, zojuist opnieuw de klantenservice gebeld; eerst kreeg ik opnieuw de sms om te testen waar het probleem lag. Deze niet geopend omdat dan automatisch de verbinding verbroken wordt…

 

Daarachteraan kreeg ik een tweede sms met deze link: https://www.kpn.com/service/storingen.htm. Als je daar postcode en huisnummer invult zie je dat de storing sinds vanmorgen bekend is bij KPN en vanavond opgelost is. Dit zal me benieuwen.

 

 

Ik probeerde bij deze klantenservice medewerker een formele klacht in te dienen over de informatievoorziening. Hiervoor heb ik een mailadres gekregen; klacht@kpn.com. Ik mag dus opnieuw m’n hele verhaal doen om een klacht in behandeling te krijgen🤯.

 

 

Hopelijk is het vanavond opgelost, alhoewel ik daar niet vanuit durf te gaan. 


@robinjoo1 jazeker. Zit al aan m’n tweede noodbundel van een week. 

Ook pas nadat ik zelf de storing gemeld had.

 

 

@Robert1010, zojuist opnieuw de klantenservice gebeld; eerst kreeg ik opnieuw de sms om te testen waar het probleem lag. Deze niet geopend omdat dan automatisch de verbinding verbroken wordt…

 

Daarachteraan kreeg ik een tweede sms met deze link: https://www.kpn.com/service/storingen.htm. Als je daar postcode en huisnummer invult zie je dat de storing sinds vanmorgen bekend is bij KPN en vanavond opgelost is. Dit zal me benieuwen.

 

 

Ik probeerde bij deze klantenservice medewerker een formele klacht in te dienen over de informatievoorziening. Hiervoor heb ik een mailadres gekregen; klacht@kpn.com. Ik mag dus opnieuw m’n hele verhaal doen om een klacht in behandeling te krijgen🤯.

 

 

Hopelijk is het vanavond opgelost, alhoewel ik daar niet vanuit durf te gaan. 

Nb. Het mailadres dat mij gegeven is klopt niet eens…


Heb net een sms gehad van kpn dat de storing is opgelost. Maar het werkt nog steeds niet. Ben bij de glasvezel kast gaan kijken. Deze is nog steeds defect. Er is niks aan gedaan. Maar wat ik hier uit opmaak is dat de storing nu bij kpn als opgelost in het systeem staat. Dus weer terug bij af? We gaan maar weer bellen.


@Robert1010 er staat nu een monteur van Volker Wessels Telecom bij de wijkkast. Hij geeft aan vandaag een melding te hebben binnengekregen met daarin het verzoek óf ze dit gaan oplossen (?!). Nog aan de monteur gevraagd of hij naam en/of nummer kan geven van de huidige verantwoordelijke, maar hij wees mij fijntjes op de lijn via KPN klanten”service“. 
Dit omdat hij (terecht) vreesde voor dat ik heb zou “lastigvallen”. Ikzelf zou het erachteraan zitten noemen. 
 

Toch bijzonder dat de melding vandaag pas bij VWT binnengekomen is…

 

Daarbij ben ik nog gebeld KPN klantenservice over mijn klacht. Die medewerker bedankte mij voor m’n suggesties en heeft bijna een half uur de procedure uitgelegd. Kortom voelde ik me daarin óók niet gehoord/verder geholpen. 
 

Ben jij nog actief benaderd over de voortgang?


Hallo hilbert

Ik heb kpn zelf nog een keer gebeld. De medewerker waar ik mee belden kwam ik niet echt heel veel veder mee. Gaat erg moeizaam. Ik hoor van uit kpn niks meer met hoe het er voorstaat. Hoop nu dan maar dat vw het gaat oplossen. Duurt al met al lang zat zo.


@Robert1010   

Er staan nu twee mannen te geven bij en onder de originele wijkkast. Deze persoon verwacht dat morgen alles opgelost is🤞
 

 


@Robert1010 , bij mij is de storing verholpen. Net geprobeerd de schadevergoeding aan te vragen;

Dit slaat natuurlijk alles…


Hier werkt het ook weer. De schadevergoeding die had ik ook van 2 euro. Niet accepteren even bellen met kpn. Ik krijg de hele maand vergoed.


Hier werkt het ook weer. De schadevergoeding die had ik ook van 2 euro. Niet accepteren even bellen met kpn. Ik krijg de hele maand vergoed.

Heb inderdaad gebeld, deze medewerker kreeg het niet voor elkaar en ik wordt binnen twee werkdagen teruggebeld door de juiste afdeling…