Skip to main content

Ik heb glasvezel al in februari besteld en heb eindelijk een Aansluitdatum van 6 Juli gekregen maar ik zie op de “Volg je bestelling” pagina de “Glasvezelpunt in je woning” zit vast en zegt “We nemen contact met je op.”  Maar niemand neemt contact op.  Het enige andere ding dat ik kan doen onder de “Maak een monteursafspraak” is proberen een afspraak te maken maar dat komt terug met “Monteur plannen niet mogelijk” - dat is ook verstandig want de Glasvezelpunt is nog niet in huis.

Is daar iets nog dat ik moet doen?  Behalve wachten?  Want, ik vind het een beetje dubieus dat jullie een datum geven en laten het verlopen en melden niks. 

Kunnen jullie mij een idee geven wanneer ik een afspraak kan verwachten?

Hallo @watisaandehandklant via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer de status van je aansluiting zien.

Als daar staat dat de lijn is opgeleverd en je een provider kunt kiezen, kun je, als je klant van KPN bent, bellen met 0800 0402 en vragen om migratie van koper naar glas, dan wordt e.e.a. in werking gezet.

 


Hoi @watisaandehandklant, welkom bij ons op het forum. Heb je de stappen dia Jan noemde al kunnen proberen? 


Ik ben geen bestaande klant en dus overstappen is niet van toepassing.

De www.kpnnetwerk.nl link zegt: “We sluiten je woning aan, wanneer je een glasvezelabonnement hebt besteld.” - dat levert mij geen duidlijkheid - wie gezegt heb ik al lang een abonnement aangevraagt. 

 


Als je al een abonnement besteld hebt snap ik dat die melding eerder voor verwarring zorgt! Dat is ook een KPN abonnement? Zo ja, zou je jouw forumprofiel dan volledig in kunnen vullen en een seintje geven? Dan kan ik kijken of er iets te zien is bij de aanvraag.


Ik heb mijn forumprofiel aangepaast - en, ja, het is een KPN abonnement.


Dank je @watisaandehandklant, daarmee heb ik voor je gekeken. Ik zie inderdaad wel een aanvraag staan, daarbij staan ook meldingen over een vertraging vanuit de aannemer, maar verder geen details. Had je behalve het op de website van KPN Netwerk opzoeken ook contact met hen gehad? Ik denk dat zij er meer over kunnen vertellen.