Skip to main content

ik heb 26 augustus een glasvezelabonement aangvraagd,dit was volgens de callcentermedewerker mogelijik,op 21 september zou er een pakket geleverd worden,nu heb ik nog geen glasvezelaansluiting maar de kabel ligt al ergens beneden(ik woon in een flat) ,geprobeerd kpn netwerk te bereiken,dit is bijna onmogelijk dus maar een mail gestuurd die ze binnen 3 weken hopen te beantwoorden,ik heb zelf maar de start van het abonement uitgesteld naar 16 november ,in de hoop dat het dan geregeld is,het zou dan ook fijn zijn als er wat meer gecommuniceerd zou worden tussen kpn en kpn netwerk maar ik neem aan dat ,mocht het niet lukken dat niet mijn internet vebinding weg valt of zo,dus kpn gaat het allemaal lukken ????

@Rollingstone U heeft nu nog verbinding via de koperleiding ? Wat is de status op uw adres als u uw gegevens invult bij https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/vragen-mijn-status/ ?

Zolang KPN netwerk de glasvezelaansluiting niet heeft opgeleverd, dus afmonteren in uw woning en lijn testen, verandert er niets en heeft u gewoon verbinding via de koperverbinding.


Glasvezel beschikbaar, stopt bij aanvragen abonnement, dat heb ik dus gedaan ,misschien was de callcentermedewerker wat te optimistisch ,kpn netwerk zegt binnen 3 weken te reageren 


Glasvezel beschikbaar, stopt bij aanvragen abonnement, dat heb ik dus gedaan ,misschien was de callcentermedewerker wat te optimistisch ,kpn netwerk zegt binnen 3 weken te reageren 

Het proces voor hoogbouw loopt vaak wat stroef omdat een verhuurder of VVE zijn eigen eisen heeft qua hoe de bekabeling moet lopen, ook moeten onderburen vaak thuis zijn omdat het van de ene meterkast naar de andere meterkast kan lopen. 

Is er wel al een monteur bij u thuis geweest? Want normaal is het proces als glasvezel beschikbaar zou zijn maar er niet is dat de KPN monteur een ticket aanmaakt voor NetwerkNL. Daarna neemt NetwerkNL binnen vier kantooruren contact met u op om een afspraak te maken om het allemaal te regelen.


Nee er is nog geen monteur geweest maar ik ging er van uit dat als de callcentermedewerker oftewel kpn zegt dat het geregeld kan worden binnen een redelijke termijn dat het ook zo is


Dan zou ik de aansluitdatum niet verlaten maar liever naar gisteren plaatsen. Als het goed is staat er ook een monteur ingepland voor 16 november, als je dan de afspraak vervroegd komt de monteur ook vroeger. die kan dan constateren wat niet goed gaat en daar acties op uitzetten.