Skip to main content

Goedenavond, ons glasvezelsignaal valt continue weg. Als ik online kijk is er geen storing op ons adres. Modem al gereset, van alles geprobeerd volgens de online instructies op jullie site. Toch blijft de speedtest een snelheid aangeven van 3.4mbps down en 9.3mbps up. Dit hoort 100mbps/100mbps te zijn. Kan iemand mij helpen? 

Het glasvezelkastje valt dan ook uit. Want dat geef je aan. Of toch trubbels met het modem....


Modem werkt prima, lampjes branden. Glasvezelkastje doet het ook zoals het hoort. Net weer opnieuw gereset. Tot nu alles goed :)


Hoi @marloesjegrein . Welkom op het forum.

Is het nog steeds storingsvrij? Of zijn de problemen terug?


Ik zit nog steeds met een onwijs lage down en uploadsnelheid. Kan iemand helpen? Modem is al gereset, ook door kpn zelf. Helpt niet helaas 


@marloesjegrein dan heb ik je voorlaatste antwoord verkeerd geïnterpreteerd. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Ik ga dan je lijn doormeten. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.