Skip to main content

Ik heb vanmorgen mijn internet snelheid verhoogd van 100/100 naar 500/500 actie ging vandaag in 3 maanden voor niks daarna 12.99 betalen extra krijg ik een mail binnen 15 min kunt u genieten van u snelheid om 17.15 mail weer gekregen veel plezier met u snelheid dddd nou echt niet speedtest gedaan maar zit nog steeds op 89/84 dit is niet de snelheid die ik heb verhoogd en de actie gaat vandaag in nou ik heb eerder een verhoging gedaan van 50/50 naar 100/100 waren ze vergeten om het naar de experia box te sturen ik ben bang dat het nu weer gebeurt hoe kan dit kpn dit moeten jullie toch gelijk omzetten ik baal hier een beetje van ook elke keer trage internet en nee ik wil geen WiFi versterker ik betaal al genoeg aan kpn voor glasvezel dus ik hoop dat jullie dit eens oplossen dat ik mijn snelheid krijg waarvoor ik betaal

 Welk glasvezelmodem heeft u in de meterkast hangen? Het zou kunnen dat deze niet sneller kan dan 100 mbit. Kunt u er een foto van plaatsen? Anders moet er eerst een monteur langs komen die dat ding vervangt.


 


speedtest gedaan maar zit nog steeds op 89/84

 

Is dat bekabeld gemeten?

Lijkt op een EOF verbinding.  Daarvoor die een monteur eerst iets om te zetten in de wijkkast, en vervolgens de glasvezelaansluiting in huis te controleren en evt te vervangen. Dit omdat deze, en dat in de wijkkast, gelimiteerde is tot 100mb. Zodra dit aangepast is, is er bij snelheids aanpassingen geen fysieke handeling meer nodig. 

Lijkt je aansluiting op deze? Brand er een lampje oranje ipv groen? Dan klopt mijn verhaal.

 


 

Ah kijk. Andere aansluiting,  maar wel dat oranje lampje. Monteur moet eerst fysiek iets aanpassen in de wijkkast dus. Eerder kom je niet boven de 100mb.


Vorig jaar is er ook al een monteur bij geweest omdat ik hem toen verhoogd had van 100/100 toen ging het ook niet goed hij zei toen alles is goed en toen deed die het ook 100/100 hopen dat deze wel 500/500 aan kan


Oké ik neem aan dat ze dit van de week gaan doen? En moet ik daar voor thuis zijn? 


Vorig jaar is er ook al een monteur bij geweest omdat ik hem toen verhoogd had van 100/100 toen ging het ook niet goed hij zei toen alles is goed en toen deed die het ook 100/100 hopen dat deze wel 500/500 aan kan

 Deze kan 1000mb aan

 

Oké ik neem aan dat ze dit van de week gaan doen? En moet ik daar voor thuis zijn? 

 

Als het goed is moet je daar bericht van krijgen. Monteur rijd eerst naar de wijkkast,  daarna door naar je huis om o.a. snelheidstest te doen.  


Oké dat is fijn dank je wel


Goedemiddag ik heb nog een vraagje ik weet niet of ik kpn zelf moet bellen of als het hier ook kan maar tot nu toe is er nog geen monteur bij de wijkkast geweest en nog geen 500/500 op mijn internet hoe lang duurt dat ik ben toch bang dat ze dit vergeten 


Ik heb vanavond de klantenservice aan de telefoon gehad en die verwezen mij door naar het forum om toch te vragen wanneer de monteur bij de wijkkast kwam omdat mijn abonnement wijziging al afgelopen zondag in ging en dat ik nog geen bericht had gehad wanneer de monteur langs komt zouden jullie mij dat misschien kunnen zeggen waneer die monteur dat doet want ik vind het jammer omdat mijn wijziging zondag in ging en een actie is konden zei mij helaas niet helpen en was het beste om het hier te vragen 


@Kenzo2016 Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel, dan kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?