Skip to main content

Glasvezel internet stopt spontaan. De servicedesk van xs4all schakelt een monteur in maar die komt er niet uit en zet de storingĀ een onderaanemer die naar het glas moet kijken. Sofar so good. Maar nu al 3 dagen niets gehoord en de xs4all desk weet niet welke onderaannemer. Hier was ik al bang voor toen xs4all via het kpn netwerk ging werken. Help!!, hoe krijgen we internet, tv en vaste telefoon terug.

Hallo @Florix, welkom op het KPN Forum!

Ā Ik snap dat je graag zo snel mogelijk weer internet, televisie en telefonie wilt hebben. Ik begrijp dat mijn XS4ALL collega's al stappen hebben ondernomen om je hierbij te helpen. Het is nu aan onze netwerkbeheerder om glasvezel te repareren. Je hebt nu alleen een paar dagen al niets meer gehoord.

Hoe vervelend ook: ik kan je niet meer informatie geven dan mijn collega's van XS4ALL. Ik kan namelijk niet bij alle systemen van XS4ALL. En ook kan ik niet in de systemen van de netwerkbeheerder.

Voor de beste ondersteuning bij een storing, kan jij het beste bellen met de XS4ALL klantenservice:Ā 020 398 76 66. Voor technische hulp is de XS4ALL klantenservice dagelijks tussen 8.00 en 22.00 uur