Skip to main content

Op 21 januari 2022 ontving ik van KPN een e-mail met als onderwerp “de laatste stap naar glasvezel”

Inhoud: “Uw glasvezelverbinding op uw adres is bijna klaar! U krijgt een brief over de afspraak met de glasvezelmonteur van KPN Netwerk. Deze monteur maakt uw glasvezelaansluitpunt in orde en sluit direct ue diensten aan op glasvezel.”

Nu is het eind juli en nog steeds geen brief ontvangen en geen glasvezel. Navraag bij KPN Klantenservice levert niets anders op dan de reactie “heel vreemd”.

Een medewerker van de KPN klantenservice maakte een ticket aan zodat dit uitgezocht zou worden en ik daarna teruggebeld over het resultaat. Ik werd wel teruggebeld maar er was niets uitgezocht. Dus eigenlijk zinloos.

Volgens de website van KPN is glasvezel op mijn adres beschikbaar. Alleen om onduidelijke redenen in het echt niet. Het zou mogelijk zijn via de chat een omzetting naar glasvezel te regelen. Dit blijkt ook niet zo te zijn. De enige reactie is bel de klantenservice. Dan na lang wachten als antwoord dat onduidelijk is waarom glasvezel niet mogelijk is. Ik krijg de indruk dat er een slechte smenwerking is tussen KPN en KPN netwerk.

Als er toch uiteindelijk geen glasvezel beschikbaar is waarom dande e-mail van 21 januari en de vermelding op de website.

 

 

Pre order glas of migratie drager huidig abonnement aanvragen , dat kan gewoon via de klantenservice.  Als dat niet kan dan komt er voorlopig nog geen glasvezel. 


Hoi @Kanselaar . Welkom op het forum.

Ik wil graag even met je meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?